با تولیدات انبوه محصولات پرمصرف می‌توانیم بازار خاورمیانه را تصاحب کنیم

زمانی بر لزوم تولید انبوه محصولات پر مصرف در منطقه آزاد اروند تاکید کرد و گفت: با تولید انبوه محصولات پر مصرف نظیر لوازم تحریر می‌توانیم وارد رقابت با محصولات مشابه شویم و بازار خاورمیانه را تصاحب کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «اسماعیل زمانی» امروز (چهارشنبه 12 شهریور) در آئین افتتاح نخستین واحد تولیدی لوازم تحریر و یازدهمین پروژه تولیدی صنعتی منطقه آزاد اروند که در شهرک صنعتی شماره یک آبادان به مرحله بهره‌برداری رسید اظهار کرد: تولید محصولاتی از این قبیل که بسیار پرمصرف است نیاز به تولید انبوه دارد تا بتوانیم بازارهای منطقه خاورمیانه را تصاحب کنیم ضمن اینکه می‌تواند برایمان صرفه اقتصادی و قابلیت رقابت با دیگر محصولات مشابه را داشته باشد.

 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند اضافه کرد: با تولید انبوده، کاهش هزینه‌ها و قیمت تمام شده محصولات می‌توانیم زمینه رقابت آن را با مشابه چینی در سطح خاورمیانه فراهم و این بازارها را در اختیار بگیریم.

 

وی تولیدات این کارخانه را از نوع محصولات قابل تولید انبوه دانست و افزود: بسیاری از تجهیزات مورد نیاز تولید این محصولات نوشت‌ افزاری و انواع چسب‌ها اعم از مواد اولیه و تکمیلی آن قابل تولید و تامین در همین منطقه هست لذا تولید انبوده محصولات می تواند این صنعت را سرپا نگه دارد.

 

زمانی با تاکید بر حمایت و کمک سازمان منطقه آزاد اروند در جهت رفع موانع تولید تصریح کرد: از جمله این کمک‌ها می‌توان به معرفی محصولات این واحد تولیدی به سازمان‌ها و ادارات زیرمجموعه سازمان منطقه آزاد اروند به جهت خرید اقلام مصرفی مورد نیازشان از این کارخانه در قالب یک نامه اشاره کرد و در صورت تخلف از این دستور مدیران مربوطه باید پاسخگو باشند.

 

وی عنوان کرد: همچنین طی مکاتبه‌ای به استاندار خوزستان ضمن معرفی این واحد تولیدی از وی می‌خواهیم در نامه‌ای، از تمام ادارات و سازمان‌های سطح استان بخواهند تا محصولات نوشت‌افزاری و چسب‌های صنعتی و بسته‌بندی مورد نیازشان را از این کارخانه تهیه کنند.

 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه در زمینه پشتیبانی مالی از این شرکت نیز تا جایی که ممکن باشد این کار را به انجام می‌رسانیم ابراز کرد: از آنجایی که این‌گونه شرکت‌ها، تولیدی و قابل توسعه هستند لذا شرکت توسعه سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند نیز می‌تواند به این واحدها در تهیه مواد اولیه و توسعه واحدهایشان کمک کند.

 

وی یاد آور شد: حداقل باید 10 سالن این‌چنینی داشته باشیم تا خط زنجیره‌ای تولید این محصولات دایر و با بالا رفتن میزان تولیدات زمینه اشتغال بیشتر نیز در منطقه مهیا می‌شود.

 

کد خبر 967402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha