راه اندازی هیات سیار به همت  کانون فرهنگی هنری هادیان نور ملایر

مطهری گفت: هیات سیار توسط کانون فرهنگی هنری هادیان نور ملایر برای اولین بار یه صورت یک کار نو و ابتکاری در محرم امسال راه اندازی شد.

«مهدی مطهری» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ملایر با اشاره به اینکه کانون هادیان نور مسجد جامع ملایر در دهه 90 تاسیس شده است گفت: این کانون در ایام مختلف فعالیتهای فرهنگی، تبلیغی و جهادی خود را را دارد.

مدیر کانون  فرهنگی هنری هادیان نور مسجد جامع ملایر با بیان اینکه بیشترین اعضای این کانون طلاب وجوانان هستند افزود:  بیش از 150 نفر عضو این کانون هستند  که در برنامه های مختلف مشارکت دارند.

وی  با اشاره به اینکه از زمان شیوع کرونا تا کنون یک هزار و 500 بسته معیشتی به همت کانون  و با کمک خیران نیکوکاران تهیه و بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شده گفت: هزینه این بسته بیش از 600 میلیون تومان بوده است.

مطهری با بیان اینکه در ایام ماه محرم نیز 400 بسته کمک  مومنانه در بین خانواده های نیازمند توزیع شد افزود: برای این بسته ها مبلغ  120 میلبون تومان هزینه شده است.

  وی  همچنین به فعالیت اعضای کانون در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: برنامه های مختلف مذهبی، مناسبتی و دینی در ابن فضا برای اعضا بارگزاری می شود.

 راه اندازی هیات سیار

وی همچنین از راه اندازی هیات  سیار محله توسط کانون فرهنگی هنری  هادیان نور ملایر برای اولین بار یه صورت یک کار نو و ابتکاری خبر داد و گفت: در ان طرح این هیات به صورت چرخشی در دهه اول محرم در ده محله شهرستان برنامه های محرم شامل سخنرانی امام جمعه ملایر و برنامه های عزاداری را داشته است.

 وی با بیان اینکه این برنامه در دهه دوم محرم نیز ادامه دارد تصریح کرد:این هیات برنامه های خود  را به مدت ده شب دیگر  در 30 متری تاجوک تا 20 محرم  با رعات کامل پروتوکل های بهداشتی دارد.

 

کد خبر 967419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha