عضویت بیش از یک هزار نوجوان آستارایی در کتابخانه پستی کانون پرورشی

پوراحمدی از عضویت یکهزار و ۸۰۰ کودک و نوجوان آستارایی در کتابخانه پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبر داد و گفت: علاوه بر ارسال کتاب به صورت پستی به اعضا، اعضای این کتابخانه از برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی بهره مند می شوند.

«نورجهان پوراحمدی» در گفت و  گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا اظهارکرد: در قالب کتابخانه سیار روستایی از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲ هزار جلد کتاب به یک هزار دختر و پسر در گروه سنی کودکان و نوجوانان در مناطق روستایی و صعب العبور این شهرستان تحویل داده شد.

 

مسئول مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندر آستارا با بیان اینکه همچنین در این مدت کودکان و نوجوانان مناطق روستایی و صعب العبور از برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی کتابخانه سیار روستایی در قالب ۴۲ رشته بهره بردند افزود: روخوانی، قصه گویی، شعرخوانی و داستان نویسی از جمله برنامه هایی است که کودکان و نوجوانان از آن بهره بردند.

 

وی تصریح کرد: کتابخانه سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آستارا دارای ۶ هزار جلد کتاب است که با حضور در مناطق روستایی و صعب العبور کتاب ها را به کودکان و نوجوانان این مناطق امانت می دهد.

 

پوراحمدی به فعالیت های کتابخانه پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندر آستارا از ابتدای سال جاری تاکنون اشاره کرد و گفت: این کتابخانه ۵۱ روستای بخش مرکزی و لوندویل بندر آستارا را تحت پوشش دارد.

 

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندر آستارا با اشاره به اینکه کتابخانه پستی این کانون یک هزار و ۸۰۰ عضو دارد، افزود: علاوه بر ارسال کتاب به صورت پستی به اعضا، اعضای این کتابخانه از برنامه های فرهنگی، هنری، ادبی و مسابقات علمی، پژوهشی و مذهبی بهره مند می شوند.

 

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی و با توجه به شیوع کرونا ویروس کتاب ها با هزینه کانون برای اعضاء ارسال و همچنین اعضای کتابخانه پستی به صورت مجازی از برنامه های کتابخانه بهره مند می شوند.

 

پوراحمدی با بیان اینکه ماهیانه به اعضای کتابخانه پستی کانون ۵۰۰ جلد کتاب امانت داده می شود، خاطرنشان کرد: کتابخانه پستی کانون دارای ۱۰ هزار جلد کتاب است.

 

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندر آستارا از تجهیز کانون به صندلی و میز خبر داد و گفت: به همت کانون استان گیلان اخیرا به منظور خدمات دهی بهتر به اعضای کانون و مراجعین، ۱۴ صندلی و چهار میز به کانون آستارا اختصاص یافت.

کد خبر 967421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha