مجلس روضه خوانی دهه دوم محرم در درب منزل شهدا و فضای باز اجرا می شود

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (علیه السلام) گفت: مجلس عزاداری و روضه خوانی شهادت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) و یاران باوفایش در دهه دوم ماه محرم به ابتکار فعالان این کانون در درب منزل شهدای محله و فضای باز برگزار می شود.

«وحید جبارزاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مجلس عزاداری و روضه خوانی شهادت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) و یاران باوفایش در دهه دوم ماه محرم به ابتکار فعالان این کانون در درب منزل شهدای محله و فضای باز برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (علیه السلام) تصریح کرد: این طرح با مشارکت هیئت مکتب الشهدای اردبیل با حضور ریش سفیدان، بزرگان و تعدادی از اهالی محله آقاکاظم و اعضای کانون اجرا می شود.

 

وی اعلام داشت: این طرح در راستای ارج نهادن به مقام والای شهدا و خانواده معظم آنها است.

 

جبارزاده یادآور شد: عزاداری های دهه دوم محرم به دلیل شیوع بیماری کرونا متفاوت تر از سال های قبل در این محله برپا خواهد شد و امیدواریم با رعایت موازین بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در برپایی هر چه بهتر این مراسم ها گام برداریم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (علیه السلام) افزود: توزیع کمک های مومنانه خیرین و فعالان کانون های مساجد طی روزهای اخیر از دیگر فعالیت های خیرخواهانه این کانون برای حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا خواهد بود.

کد خبر 967599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha