برای برگزاری کارگاه آموزشی قرآن همه تلاش خود را به کار می‌گیریم

حجت‌الاسلام فائزی گفت: با توجه به محدود بودن منابع مالی و نبود وقف قرآنی با مشکلات مختلفی برای برگزاری کارگاه آموزشی قرآن مواجه می‌شویم، اما همه تلاش خود را برای برگزاری این کارگاه‌ها با حضور اساتید برتر کشور به کار می‌گیریم.

«حجت‌‌الاسلام فائز فائزی» در حاشیه مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن اوقاف، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: مرحله استانی مسابقات اوقاف و امور خیریه خوزستان امسال یا توجه به شرایط این مسابقات در ۲ روز برای آقایان و بانوان برگزار شد که خوشبختانه کیفیت مطلوبی را شاهد بودیم.

 

رئیس مرکز افق اداره کل اوقاف خوزستان افزود: در مسابقات شهرستانی اوقاف استان 300 نفر شرکت کردند که برگزیدگان آنها به مرحله استانی راه یافتند و در مرحله استانی 45 نفر در بخش بانوان و ۴۰ نفر در بخش آقایان حضور داشتند، این مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه انتخاب داوران این دوره از مسابقات با تصمیم سازمان اوقاف صورت گرفت اضافه کرد: ایمان تمیمی، معصومه عطیوی، فخریه سیلاویان، زهرا عساکره و نرگس سالمی داوران بخش بانوان و مهدی دغاغله، جلیل بیت‌مشعل، قاسم بستانی، محسن مزرعاوی و قاسم مقدمی داوران بخش آقایان بودند.

 

حجت‌الاسلام فائزی در پاسخ به این سوال که آیا کارگاه آموزشی برای برگزیدگان این مسابقات برگزار می‌شود تصریح کرد: برگزاری کارگاه آموزشی پیشنهاد بسیار مطلوبی است، اما با توجه به محدود بودن منابع مالی و نبود وقف قرآنی با مشکلات مختلفی برای برگزاری این کارگاه مواجه می‌شویم و در این راستا همه تلاش خود را برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی با حضور اساتید برتر کشور به عمل خواهیم گرفت.

 

کد خبر 967776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha