وضعیت حجاب در جامعه روز به روز بدتر می شود

حجت الاسلام حافظ نیا از استفاده برخی افراد از لباس های نامناسب انتقاد کرد و گفت: وضعیت حجاب روز به روز بدتر می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام«کاظم حافظ نیا» در خطبه های این هفته آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهرستان بر اهمیت مسئله پوشش تاکید کرد و گفت: پوشش از شئون انسانیت است.

 

امام جمعه بندر آستارا افزود: پوشش، آداب، رسوم و فرهنگ افراد یک جامعه را نشان می دهد.

 

وی با بیان اینکه پوشش زبان گویای درون انسان‌ ها است، تصریح کرد: بیشتر افکار، اعتقادات و درون انسان با انتخاب نوع پوشش افراد قابل تشخیص است.

 

حجت الاسلام حافظ نیا از استفاده برخی افراد از لباس های نامناسب انتقاد کرد و افزود: پوشش انسان باید کامل بوده و جلب توجه نکند.

 

خطیب نماز جمعه بندر آستارا با طرح این سوال که مگر پوشیدن لباس پاره شده پز دادن دارد، اظهارکرد: وضعیت حجاب روز به روز بدتر می شود.

 

وی بیان کرد: متاسفانه با افراد بدحجاب در جامعه آنگونه که باید برخورد نمی شود.

 

حجت الاسلام حافظ نیا به مسئولیت پذیری اجتماعی، انسجام ملی، هوشمندی بصیرانه جامعه و نظم و ترتیب در بین عزاداران حسینی در محرم امسال اشاره کرد و افزود: تلاش استکبار در تحت الشعاع قرار دادن برخی مسائل علیه عزاداری ها بوده و شیعه انگلیسی با راه اندازی کمپین ما ماسک نمی زنیم  سعی در آسیب زدن به محرم داشت که توطئه تضاد مذهب و سلامت آنان شکست خورد.

 

امام جمعه بندر آستارا با اشاره به ابراز نگرانی مقام معظم رهبری بر اجرای سند ۲۰۳۰ گفت: برخی ها از این سند دست بردار نیستند و آموزش و پرورش باید جلوی اجرای سند خانمان سوز ۲۰۳۰ را بگیرد.

کد خبر 967819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha