مشکلات اقتصادی و معیشتی به عملکرد ضعیف خودمان بر می گردد

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه خودمان و جامعه را مورد ارزیابی قرار دهیم که چقدر در برابر امامین انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و رهبری وفادار بوده ایم،گفت: مشکلات اقتصادی و معیشتی به عملکرد ضعیف خودمان بر می گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «آیت الله مصطفی محامی» در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان زاهدان بیان داشت: پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و ائمه معصومین علیهم السلام و قرآن کریم حجت های الهی هستند، برای اینکه خودمان را بشناسیم باید به آنها مراجعه کنیم.

 

امام جمعه زاهدان ادامه داد: برای فهم آیات قرآن و روایات ائمه معصومین نیازمند کارشناسان دینی با فهم عمیق هستیم که حقایق را  در دسترس عموم قرار دهند.

 

محامی با اشاره به اینکه در دوران غیبت نیازمند کسانی هستیم که فهم عمیق به دین داشته باشند، تصریح کرد: کسانی که مجسمه علم و تقوا و الگوی تربیتی مردم باشند باید فهم دقیق از معارف دین داشته باشند و جلوی نفس خودش را بگیرد و مخالف هوای نفس باشد.

 

وی افزود: در دوران غیبت، حجت الهی ولی فقیه است لذا باید  از حضرت ابوالفضل علیه السلام درس بگیریم و خودمان و جامعه را مورد ارزیابی قرار دهیم که چقدر در برابر امامین انقلاب امام خمینی(ره) و رهبری وفادار بوده ایم.

 

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: پیشرفت های علمی، نظامی و دفاعی نمونه ای از وفاق و تبعیت مسئولان به رهبری است که حاصل شده است.    

کد خبر 967820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha