رئیس مجلس مشکلات خوزستان را با جدیت پیگیری کند

حجت‌الاسلام محمدپور از رئیس مجلس شورای اسلامی خواست مسائل و مشکلات مردم خوزستان به‌ویژه این منطقه را با جدیت دنبال و پیگیری کنند و گفت: مردم باید نتیجه این سفر را لمس کنند چرا که دیگر نیازی به وعده و وعید مسئولان ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت‌الاسلام مهدی محمدپور» امروز (جمعه 14 شهریور) در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه اروندکنار، ضمن سفارش مردم به تقوای الهی اظهار کرد: هر کس وارد خیمه تقوا شود در واقع خود را نجات داده است.

 

امام جمعه اروندکنار با بیان اینکه امام حسن مجتبی (ع) دارایی خود را چندین مرتبه با خدا تقسیم کرد افزود: متاسفانه عده‌ای از افراد در جامعه با وجود دارایی فراوان حاضر به کمک و انجام کار خیر نیستند، اگر ما امت حسینی هستیم باید بدانیم که خداوند فرموده در اموال شما حقی برای فقرا است.

 

وی اضافه کرد: خداوند فرمان داده که در نمازجماعت حضور داشته باشیم پس چگونه است که بعضی از افراد فرمان خدا را نادیده می‌گیرند و در نمازجمعه حاضر نمی‌شوند، همه کسانی که در نماز جمعه حاضر می‌شوند سفیران نماز هستند.

 

حجت‌الاسلام محمدپور با اشاره به سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به خوزستان بیان کرد: رئیس مجلس در بین مردم حضور یافت و مشکلات آنها را از نزدیک شنید، لذا از ایشان می‌خواهیم مسائل و مشکلات مردم خوزستان به‌ویژه این منطقه را با جدیت دنبال کنند.

 

وی با بیان اینکه مردم باید نتیجه این سفر را لمس کنند اذعان داشت: مردم خوزستان دیگر نیازی به وعده و وعید مسئولان ندارند، لذا باید اقدامات جدی و نظارت دقیقی صورت گیرد.

 

امام جمعه اروندکنار ضمن تقدیر از جوانان منطقه تاکید کرد: از همه جوانانی که دغدغه‌مند هستند و مشکلات را به شدت پیگیری می‌کنند تشکر می‌کنم، لذا این پیگیری‌ها باید حصول نتیجه مثبت که عاید مردم این منطقه شود ادامه‌دار باشد.

 

خوزستان با وجود غنی بودن همچنان مردمانش از بی‌آبی رنج می‌برند

 

«حجت‌الاسلام حمید سیلاوی» نیز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه چوئبده، با اشاره به برگزاری مراسمات دهه نخست ماه محرم و عزاداری عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع) عنوان کرد: ‌در محرمی که گذشت مردم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی هم عزادار بودند و هم خالق یک نظم و انضباط و امیدواریم حب‌الحسین یجمعنا باعث شفاعت ما شود.

 

امام جمعه چوئبده با بیان اینکه جهان در حال آماده شدن برای یک تحولی است که این تحول، غیر از ظهور حضرت ولی عصر (عج) چیز دیگری نیست ابراز کرد: ویروس کرونا کل جهان را به زانو در آورده و از دست هیچ فردی نیز فعلاً کاری ساخته نیست.

 

وی به سفر رئیس مجلس به خوزستان اشاره کرد و ادامه داد: نکته مهمی که در سفر رئیس مجلس به استان مطرح شد این است که با اینکه خوزستان غنی است اما هنوز مردم آن از بی‌‌آبی رنج می‌برند.

 

حجت‌الاسلام سیلاوی یاد آور شد: امیدواریم سفر رئیس مجلس و هیات همراه به خوزستان مشکلات و معضلات مردم این منطقه را مرتفع کند، لذا نتیجه این سفر باید به صورت ملموس برای مردم پدیدار شود.

 

کد خبر 967840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha