مسئولیت سلامت دانش‌آموزان میان آموزش و پرورش و خانواده مشترک است

صادقی با اشاره به اینکه مسئولیت سلامت دانش‌آموزان میان آموزش و پرورش و خانواده مشترک است گفت: با توجه به اهمیت مراقبت از سلامت دانش‌آموزان، برای ایجاد محیطی مناسب در مدارس تلاش می‌شود و خانواده‌ها هم باید با آموزش و پرورش همراه باشند.

«روح‌الله صادقی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با اشاره به اینکه ایران در ایام محرم به حسینیه بزرگی تبدیل شد اظهار کرد: آموزش و پرورش اندیمشک در این ایام، فضای برخی از مدارس را که مناسب استقرار هیئات عزاداری بودند، در اختیار آنها قرار داد.

 

مدیر آموزش و پرورش اندیمشک روز آغاز سال تحصیلی را به عنوان یکی از رویدادهای مهم فرهنگی برشمرد و افزود: با توجه به وجود ویروس کرونا، امسال نسبت به سال گذشته تمایز جدی در موضوع آموزش داریم.

 

وی با اشاره به اهمیت مراقبت از سلامت دانش‌آموزان اضافه کرد: مسئولیت سلامت دانش‌آموزان میان آموزش و پرورش و خانواده مشترک است و در مدارس برای ایجاد محیطی مناسب تلاش می‌شود و خانواده‌ها هم باید با آموزش و پرورش همراه باشند.

 

صادقی فعال بودن مدارس را یک مسئله مهم دانست و تصریح کرد: اختیاراتی به شورای مدارس داده شده، نقش معلمان هم نقشی متمایز و پیچیده است و با توجه به شرایط متفاوت فعلی، نیاز به خلاقیت و فعالیت متمایز معلمان دارد.

 

وی با اشاره به اینکه ضدعفونی مدارس صورت گرفته و همه موارد توسط دانش‌آموزان رعایت می‌شود بیان کرد: لازم است والدین با مدارس ارتباط داشته باشند و پیام‌های مدارس را دریافت کنند.

 

مدیر آموزش و پرورش اندیمشک با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مدیران واحدهای آموزشی برنامه کلاسی در سه وضعیت سفید، زرد و قرمز را به خانواده‌ها ابلاغ می‌کنند یاد آور شد: جزئیات برنامه و حضور در کلاس درس از سوی آموزش و پرورش اعلام شده و شورای مدارس در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کند.

 

کد خبر 967892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha