عدالت آموزشی در همه مناطق و مدارس رعایت شود

حقیقی بر ضرورت توجه به سلامت دانش آموزان در کنار آموزش تاکید کرد و گفت: بایستی بستر مناسبت جهت رعایت عدالت آموزشی در همه مناطق و مدارس ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان شامگاه جمعه در جلسه شورای آموزش و پرورش در محل استانداری زنجان،  اظهار کرد: در یوم العباس امسال شاهد تجلی شعور حسینی در زنجان بودیم چرا که به دلیل شرایط کرونایی جامعه، به جای عزاداری یوم العباس طرح همدلی مومنانه اجرا شد.

 

فتح اله حقیقی با یادآوری اینکه از سال تحصیلی گذشته آموزش به دانش آموزان از طریق شبکه شاد انجام شد، گفت: برای ادامه این روند نیازمند همراهی همه دستگاه های اجرایی با آموزش و پرورش هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در کنار آموزش دانش آموزان باید به سلامت آنها هم توجه کند، خاطرنشان کرد: عدالت آموزشی باید در همه مناطق و مدارس مورد توجه قرار گیرد.

 

استاندار زنجان بر ضرورت تهیه پک های آموزشی برای دانش آموزانی که از توان مالی برای حضور در فضای مجازی برخوردار نیستند، تاکید کرد و گفت: لازم است تا دانش آموزان و معلمانی که علائم کرونا دارند از حضور در مدارس اجتناب کنند.

 

حقیقی با اشاره به اینکه به منظور حضور دانش آموزان در مدارس روزانه 300 هزار ماسک با نصف قیمت در اختیار مدارس قرار می گیرد، گفت: متاسفانه افزایش سفرها در چند روز اخیر به افزایش بیماری دامن زده است.

 

وی با یادآوری اینکه تا پایان شهریور ماه مدارس استان زنجان با تایید مرکز بهداشت باز است، گفت: در هر کلاس باید ۱۰ دانش آموز حضور داشته باشد.

 

استاندار زنجان در پایان بر ضرورت اقدامات لازم برای برگزاری درست آموزش در مدارس با تشکیل تیمی از معاونین استانداری، آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی تاکید کرد.

 

 

کد خبر 967893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha