برگزاری مراسم نمادین بازگشایی مدارس در محوطه دبیرستان ریحانه النبی همدان

امروز بوی مهر به مشام می‌رسد و دانش آموزان همدانی در مقاطع مختلف تحصیلی با رعایت دستور العمل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی سال تحصیلی جدید را در سایه کرونا آغاز کردند.

«محمد پور داود» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: امسال به دلیل ویروس کرونا در آغاز سال تحصیلی تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس در استان اندیشیده شده است.

  

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان افزود:  کلیه کلاس ها و سرویس های بهداشتی گندزدایی شده اند و  این اطمینان را به خانواده ها می دهیم که اولویت برای ما سلامت و نشاط فرهنگیان و دانش آموزان است.

 

  وی راه اندازی شبکه شاد را یکی از ماندگارترین کارهای آموزش و پرورش خواند و تصریح کرد: امروز با ارتقای این سامانه زمینه های خوبی برای توسعه آموزش های مجازی فراهم گردیده است.

  

تعطیلی بوفه مدارس برای حفظ سلامت دانش آموزان

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان یادآور شد: بوفه در مدارس تعطیل است و به خانواده ها توصیه می کنیم برای فرزندان خود لقمه های آماده فراهم کنند و اگر توانایی مالی دارند در کیف مدرسه فرزند خود یک بطری آب معدنی نیز قرار دهند.

 

پورداود افزود: از سویی دیگر با کاهش میزان ساعت آموزشی و جایگزینی آموزش حضوری به صورت غیرحضوری است خود نوعی جبران کمبود آموزش حضوری است.

 

 

کد خبر 967950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha