برتری کانون پرورش فکری فارس در بیست و سومین جشنواره «شهید رجایی» فارس

افتخاری گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در بیست و سومین جشنواره «شهید رجایی» فارس به عنوان دستگاه برتر از میان دستگاه اجرایی استان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «زهرا افتخاری»، امروز (شنبه 15 شهریور) از برتری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در جشنواره «شهید رجایی» خبر داد و به خبرنگاران گفت: در بیست و سومین جشنواره «شهید رجایی» فارس، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس از میان دستگاه اجرایی استان به عنوان دستگاه برتر در شاخص‌های کل ارزیابی عملکرد «شاخص‌های عمومی و اختصاصی» سال 98 و گروه «آموزشی، پژوهشی و فرهنگی» انتخاب شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس افزود: جشنواره «شهید رجایی» هر سال توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس و با هدف ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی و تجلیل از دستگاه‌های برتر استان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: تندیس و لوح سپاس این جشنواره برای کسب رتبه‌ برتر جشنواره در شاخص‌های کلی ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرائی استان در سال 98 به مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس اهدا شد.

گفتنی است در متن این لوح تقدیر برای کسب امتیازات «شاخص‌های عمومی و اختصاصی» در گروه «آموزشی، پژوهشی و فرهنگی» از مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان به عنوان رتبه برتر تقدیر شده است.

کد خبر 967999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha