خریداری ۸ میلیارد ریال تجهیزات برای مناطق محروم شهرستان بندرماهشهر

دیناروند گفت: هشت میلیارد ریال تجهیزات برای مناطق محروم شهرستان بندرماهشهر خریداری شده که به زودی در شهرک طالقانی و شهر چمران توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرماهشهر، «مجتبی دیناروند» صبح امروز (شنبه ۱۵ شهریور) در آئین نمادین زنگ بازگشایی مدارس خوزستان که در مدرسه امام هادی (ع) شهرک طالقانی شهرستان بندرماهشهر برگزار شد اظهار کرد: امسال شرایط ویژه‌ای را با وجود شیوع کرونا در بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی داریم.

 

رئیس اداره آموزش و پروروش بندرماهشهر تصریح کرد: استاندار خوزستان و مدیرکل آموزش و پرورش استان در چند ماه اخیر جلسات متعددی را به صورت ویژه برای بازگشایی مدارس برگزار کرده‌اند.

 

وی با تاکید بر برگزاری کلاس‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی افزود: جمع‌بندی مهمی که اولویت همه امور بوده سلامتی دانش‌آموزان است که برای آن شیوه‌ها و روش‌های مختلفی را در پیش گرفته‌ایم و با کمک خانواده‌ها و همکاران آموزش و سلامت خوبی خواهیم داشت.

 

دیناروند با اشاره به برقراری عدالت آموزشی تاکید کرد: در ماه‌های اخیر طرح بورسیه ۲۸۲ دانش‌آموز توانمند و بی‌بضاعت شهرستان بندرماهشهر توسط هلدینگ خلیج فارس اجرا و تمامی هزینه‌های تحصیلی این دانش‌آموزان توسط شرکت‌های تابعه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس تقبل شده است.

 

وی در پایان با تاکید بر توجه به مناطق محروم خاطر نشان کرد: همچنین هشت میلیارد ریال تجهیزات برای مناطق محروم شهرستان بندرماهشهر خریداری شده که به زودی در شهرک طالقانی و شهر چمران توزیع خواهند شد.

 

رئیس اداره آموزش و پروروش بندرماهشهر یاد آور شد: ۲ مدرسه در شهرستان که ساخت آنها متوقف شده بود نیز اکنون آماده کار بوده و طی ماه‌های آینده فعال خواهند شد.

 

کد خبر 968024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha