آغاز بهار تعلیم و تربیت با ۲۹۱ هزار دانش آموز در مدارس استان همدان

پورداود گفت: همزمان با سراسر کشور ۲۹۱ هزار دانش‌آموزان همدانی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا بهار تعلیم و تربیت را آغاز کردند.

«محمد پورداود» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان در حاشیه مراسم زنگ بازگشایی مدارس استان همدان امروز شنبه (15 شهریور) به صورت نمادین در دبیرستان ریحانه‌النبی(س) همدان نواخته شد، گفت: همزمان با سراسر کشور ۲۹۱ هزار دانش‌آموزان همدانی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا بهار تعلیم و تربیت را آغاز کردند.

 

مدیر کل آموزش و پرورش  استان همدان افزود: بیش از ۲۲ هزار معلم و فرهنگی در ۲ هزار و ۵۴۷ مدرسه این استان، دانش آموزان را آموزش می‌دهند.

 

وی واژه‌های مدرسه، معلم و دانش‌آموز را مقدس عنوان کرد و اظهار داشت: حضور دانش‌آموزان در مدارس حیات و پویایی را به جامعه برگردانده و محیط شهر دوباره زنده شده است.

 

وی با بیان اینکه تربیت یک بعد آموزش است و باید در ابعاد زندگی در جامعه مانند احترام به والدین، احترام به دیگران به دانش‌آموزان آموزش داده شود گفت: امیدواریم در راستای سند تحول بنیادین آموزش‌ و پرورش و منویات رهبر معظم انقلاب برای دانش‌آموزانی در تراز انقلاب اسلامی حرکت کنیم.

 

گفتنی است، صبح امروز و در نخستین روز سال تحصیلی همزمان با سراسر کشور زنگ آغاز سال تحصیلی جدید با حضور  نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان و برخی مسئولان همدان در مدرسه ریحانه النبی همدان نواخته شد.

 

 

کد خبر 968055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha