اعلام مراسم ویژه ۱۷ شهریور تهران

مراسم ویژه ۱۷ شهریور تهران توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران،۱۷ شهریور یکی از روزهای سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب اسلامی است .


دراین روز مزدوران رژیم منحوس پهلوی با حمایت اربابان آمریکایی خود مردم بی دفاع را به گلوله بستند و صدها نفر را به خاک وخون کشیدند.


سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، با اشاره به اهمیت این روز در سرعت بخشیدن به پیروزی انقلاب اسلامی گفت: باید ضمن گرامیداشت شهدای مظلوم این فاجعه دردناک، بی رحمی و جنایات رژیم طاغوت برای مردم خصوصا جوانان عزیز تبیین گردد تا سلطنت طلبها  و وابستگان آنها به خود اجازه تطهیر رژیم پهلوی را ندهند.


حجت الاسلام محمودی افزود: این جنایت با هدایت اربابان آمریکایی و اسرائیلی صورت گرفته واین لکه ننگ از دامان آنها پاک نخواهد شد.


وی افزود: به همین مناسبت هر سال مراسم و برنامه های ویژه ای در تهران برگزار میشود که امسال نیز با توجه به شرایط حاضر با رعایت دستورالعملهای بهداشتی و محدودتر انجام خواهد شد.


محمودی گفت: صبح دوشنبه ۱۷ شهریور مزار شهدای ۱۷ شهریور در بهشت زهرا(س) گلباران خواهد شد و عصر دوشنبه در میدان شهدا محل شهادت شهدای عزیز مراسم خواهیم داشت و سخنران مراسم نیز حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی ریاست محترم سازمان عقیدتی، سیاسی ارتش خواهند بود.


 رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از فعالان فضای مجازی خواست به تبیین ابعاد مختلف این رخداد مهم در فضای رسانه پرداخته واز شهدای مظلوم ۱۷ شهریور تجلیل کنند.

کد خبر 968277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha