توزیع ۱۴ هزار پرس غذا در بین خانواده های نیازمند در البرز

اصلی بیگی گفت: با مشارکت مردم نیکوکار، ۱۴ هزار پرس غذای گرم در شهرستان البرز میان نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد قزوین، «حسین اصلی بیگی طزرکی» در مراسم طبخ و توزیع غذای گرم برای نیازمندان بیان کرد: طرح اطعام حسینی در قالب رزمایش همدلی «ایران همدل» برگزار می شود.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان البرز ادامه داد: در شهرستان البرز با همکاری مرکز نیکوکاری موسی بن جعفر (ع) مهرگان، گروه جهادی شهدای روحانی و بسیجیان، تعداد 14 هزار پرس غذای گرم برای محرومان طبخ و میان نیازمندان بخش محمدیه توزیع شد.

 

وی اضافه کرد: در جریان طبخ این غذاها، کمک های خیران تنها در تأمین مواد اولیه بوده و نیروی کار و آشپزخانه توسط خیران محلی فراهم شده است.

 

اصلی بیگی افزود: دفاتر کمیته امداد امام (ره) و مراکز نیکوکاری آمادگی دارند انواع کمک های مردمی برای تأمین مایحتاج محرومان را دریافت کرده و به دست نیازمندان واقعی برسانند.

 

وی خاطر نشان کرد: کمک های مردمی برای نیازمندان همان منطقه هزینه می شود چراکه در مصرف کمک های مردمی اصل بر رعایت امانت داری شرعی و عمل به نیت اهداء کننده است.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان البرز یادآور شد: عموم مردم نیکوکار می توانند علاوه بر روش های فوق از طریق کد مهربانی #0281*8877* کمک های خود را به نیازمندان اهداء کنند.

 

کد خبر 968289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha