زعفران فاروج باید هویت داشته باشد

نماینده مردم شهرستان های فاروج و قوچان در مجلس شورای اسلامی گفت: هویت دهی به زعفران فاروج با ایجاد زیرساخت های لازم باید در دستور کار متولیان این حوزه قرار گیرد.

«علی آذری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: سند توسعه ای برای شهرستان تعریف شده که با سند توسعه تدوین شده از سوی استانداری همسو می شود تا خام فروشی در این شهرستان به پایان برسد و خوشه های صنعتی رشد یابد.

 

نماینده مردم شهرستان های فاروج و قوچان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه 10 سال است که سال ها به نام اقتصاد و تولید نامگذاری می شود، افزود: جهش تولید برای تفکر پشت میز نشینی یک مسیر عادی نیست و برای منتهی شدن اقتصاد مقاومتی به اقتصاد کرامتی، عدالت اقتصادی باید در شهرستان پیاده سازی شود.

 

وی با سخت خواندن فضای کسب و کار در شهرستان گفت: باید جلسات و نشست ها را به روستاها ببریم تا شناسایی و رفع موانع تولید در محل انجام شود.

 

آذری گفت: سرمایه هوشمند است  و هر جا احساس امنیت کند خودش می آید و نظام اداری در هم تنیده شده، راه را بر حضور سرمایه گذار می بندد.

 

نماینده مردم شهرستان های فاروج و قوچان در مجلس شورای اسلامی با مخاطب قرار دادن شماری از مسئولان افزود: به چه مجوزی اجازه می دهید که تولید کننده در نظام اداری ناامید شود؟

 

آذری افزود: دو محصول کشمش و زعفران شهرستان در سطح کشوری حرف برای گفتن دارد و از این ظرفیت ها به نفع توسعه شهرستان با ایجاد زنجيره هاي توليدي و خوشه هاي صنعتي استفاده کنیم.

کد خبر 968303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha