اولویت آموزش حضوری بر مجازی در مدارس هرمزگان/ حضور دانش‌آموزان در کلاس زوج و فرد خواهد بود

مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان گفت: وی آموزش حضوری را اولویت آموزش و پرورش هرمزگان دانست و بیان داشت: تمام تلاش مجموعه آموزش و پرورش هرمزگان برای اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در مدارس انجام می‌شود.

«موسی دادی زاده سرخایی» صبح امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس اظهار کرد: برای رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی در مدارس سراسر هرمزگان تمهیداتی اندیشیده شده است.

 

مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان ضمن اشاره به این نکته که خانواده‌ها در مدیریت شیوع این بیماری نیز نقش ویژه‌ای بر عهده دارند، ابراز داشت: استفاده از ماسک و دستکش توسط دانش‌آموزان و عدم ازدحام در مقابل مدرسه می‌تواند به اجرای برنامه‌ریزی‌های دقیق انجام شده توسط مدارس کمک شایانی کند.

 

وی تصریح کرد: آموزش در مدارسی که کمتر از 50 نفر دانش‌آموز دارند به صورت حضوری برگزار می‌شود.

 

مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان با بیان اینکه 37 درصد مدارس هرمزگان کمتر از 50 نفر دانش‌آموز دارند، عنوان کرد: حدود هزار و 300 مدرسه در هرمزگان این شرایط را دارند که با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می‌شوند.

 

دادی‌زاده‌سرخایی تعداد مدارس زیر 15 نفر استان هرمزگان را بیش 230 مدرسه عنوان کرد و گفت: آموزش حضوری و مجازی در مدارس استان هرمزگان به صورت موازی در کنار هم انجام شد و زیرساخت‌های این موضوع نیز فراهم شده است.


مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان با اشاره به برگزاری کلاس‌های حضوری در مدارس بیش از 50 دانش‌آموز هرمزگان، اظهارداشت: در مدارسی که تعداد دانش‌آموز زیاد است کلاس‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند. گروهی روزهای زوج و گروهی در روزهای فرد به مدرسه مراجعه می‌کنند.

 

وی آموزش حضوری را اولویت آموزش و پرورش هرمزگان دانست و بیان داشت: تمام تلاش مجموعه آموزش و پرورش هرمزگان برای اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در مدارس انجام می‌شود.

 

کد خبر 968339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha