طرح تابستانه کتاب در استان اردبیل بیش از ۲ میلیارد ریال فروش داشت

اسحاقی گفت: طرح تابستانه کتاب از ۱۸ تا ۳۰ مرداد ماه در ۱۳ کتابفروشی استان اردبیل اجرا شد و علاقمندان به مطالعه بیش از ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال کتاب خریداری کردند.

«سید ناصر اسحاقی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طرح تابستانه کتاب از 18 تا 30 مرداد ماه در 13 کتابفروشی استان اردبیل اجرا شد و علاقمندان به مطالعه بیش از 2 میلیارد و 350 میلیون ریال کتاب خریداری کردند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: علاقمندان کتاب در راستای اجرای این طرح بیش از 5031 جلد کتاب را با 20 درصد تخفیف از مراکز فروش دریافت کردند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: این اداره کل نیز برای حمایت از کتابفروشی ها مبلغ 420 میلیون ریال نیز به حساب آنها واریز خواهد کرد.

 

اسحاقی اعلام داشت: استقبال مردم از این طرح بسیار خوب بود و امیدواریم با افزایش تعداد کتابفروشی ها در دوره های بعدی شاهد افزایش فروش کتاب باشیم.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: بار فرهنگی جامعه بر عهده کتابفروشی ها است و باید حمایت های جدی از این قشر فرهنگی شود تا شاهد رشد مراکز فرهنگی مروج کتابخوانی در سطح شهرهای استان باشیم.

 

وی خاطر نشان کرد: این طرح از برنامه های مشارکتی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران در حمایت از ناشران و کتابفروشان کشور است.

 

اسحاقی بیان کرد: دغدغه کتابخوانی در بین اقشار مختلف مردم می تواند فروش این محصول فرهنگی را در جامعه افزایش دهد و زمینه افزایش سرانه مطالعه در بین عموم افراد جامعه را فراهم می کند.

کد خبر 968340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha