نباید اجازه دهیم سلامت دانش آموزان به خطر بیفتد/ مسئله کرونا جدی است

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بسیاری از مدارس در مناطقی از کشور بدون ضد عفونی کردن بازگشایی شده اند، گفت: نباید اجازه دهیم سلامت دانش آموزان به خطر بیفتد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، محمد حسن آصفری در ادامه جلسه علنی امروز یکشنبه 16 شهریور در تذکری گفت: امروز مدارس در شرایطی در سراسر کشور بازگشایی شده اند که حتی برخی از دبیران و معلمان نیز از این موضوع بی اطلاع بودند. در خیلی از مناطق حتی مدارس ضد عفونی نشدند.

 

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نمایندگانی از سراسر کشور به مدارس برای ارزیابی وضعیت شان اعزام شدند، گفت: نباید اجازه دهیم تا سلامت دانش آموزان به خطر بیفتد. مسئله کرونا جدی است و بازگشایی مدارس در شرایط کرونا باید با نظارت جدی مجلس انجام شود.

 

همچنین، محمدرضا صباغیان، نماینده بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: امروز بخشی از آموزش از طریق فضای مجازی دنبال می شود اما متاسفانه زیرساخت های این آموزش در مناطق محروم و یا ضعیف وجود ندارد، حتی برخی از روستاهای ما از اینترنت برخوردار نیستند.

 

وی تصریح کرد: در روستاهایی که اینترنت وجود دارد نیز مردم قابل به خرید موبایل و یا امکانات لازم برای حضور در فضای مجازی و مشارکت در کلاس ها نیستند. شرایط مردم از نظر شیوع ویروس کرونا با بالاترین هزینه ها سخت است و نباید اجازه دهیم که مشکلات مردم بیشتر شود. ما باید زیرساخت های آموزش مجازی را برای همه فراهم کنیم./

کد خبر 968386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha