حضور دانش آموزان در مدارس با توجه به شرائط کرونا اجباری نیست

قاسمی با اشاره به نیم میلیون دانش آموزی که در مدارس استان البرز در حال تحصیل هستند گفت: حضور دانش آموزان در مدارس با توجه به شرائط کرونا اجباری نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سالار قاسمی» در جمع خبرنگاران با توجه به واکنش های والدین و استرس های آنان در خصوص حضور فرزندانشان در مدارس با توجه به شیوع بیماری کرونا گفت: حضور دانش آموزان در مدارس با توجه به شرائط کرونا اجباری نیست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز افزود: نظارت بر روند فعالیت مدارس با توجه به شیوع بیماری کرونا با حضور بازرسان و ناظران آموزش و پرروش با جدیت در حال انجام است. 

وی توضیح داد: رعایت قوانین بهداشتی و دیگر الزام ها یکی از اصولی مورد توجه و جدی است که آموزش و پرورش به آن اهمیت ویژه ای می دهد. 

قاسمی تصریح کرد: متأسفانه یکی از مسائل قابل توجه تبود امکان استطاعت مالی برای والدین جهت تأمین ماسک و دستکش و دیگر مواد ضدعفونی برای دانش آموزان است. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز خاطرنشان کرد: اولیاء می توانند در صورت عدم رضایت و اطمینان از شرائط موجود دانش آموزان را با توجه به جریان شیوع کرونا به مدارس نفرستند. 

 

 

کد خبر 968402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha