اهدای ۱۶۰ سری جهیزیه به مددجویان تحت حمایت کمیته‌امداد خوزستان

علیپور از اهدای ۱۶۰ سری جهیزیه با همکاری مجمع فرهنگ ایثار و آثار دفاع مقدس و موسسه خیریه خدام‌الرضا (ع) به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد مناطق محروم خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «محمدرضا علیپور» امروز (یکشنبه 16 شهریور) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پرداخت کمک‌هزینه تهیه جهیزیه و هدیه ازدواج به جوانان نیازمند تحت حمایت یکی از مهم‌ترین برنامه‌های حوزه حمایت این نهاد است.

 

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد خوزستان تصریح کرد: در این راستا 160 سری جهیزیه با هم‌افزایی و با همکاری مجمع فرهنگ ایثار و آثار دفاع مقدس خوزستان و موسسه خیریه خدام الرضا (ع) استان به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد اهدا شد.

 

وی با بیان اینکه برای تهیه این تعداد جهیزیه، اعتباری بیش از یک‌میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه شده است افزود: این جهیزیه‌ها با همکاری مجمع فرهنگ ایثار و آثار دفاع مقدس خوزستان و موسسه خیریه خدام الرضا (ع) و همچنین اعتبارات کمیته امداد تأمین شده است.

 

علیپور به انعقاد تفاهم‌نامه کمک به ازدواج زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد با هدف تحکیم بنیان نهاد خانواده اشاره کرد و ادامه داد: با هم‌افزایی ایجاد شده دیگر نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد خوزستان طی روزهای آتی در قالب مرحله دوم رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه به نیازمندان به خانه بخت می‌روند.

 

وی با اشاره به اینکه تلاش کمیته امداد، ایجاد زمینه برای ازدواج موفق و زندگی پایدار است اضافه کرد: علاوه بر اهدای جهیزیه و کمک هزینه‌های ازدواج به زوج‌های جوان در شرف ازدواج، دوره‌های آموزشی نیز با هدف تحکیم بنیان خانواده، آموزش مهارت‌های زندگی اسلامی، تربیت فرزند، مدیریت اقتصادی و آئین همسرداری برای نوعروسان و زوج‌های جوان تحت حمایت این نهاد برگزار می‌شود.

 

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد خوزستان با بیان اینکه مهیا کردن شرایط ازدواج برای جوان تحت حمایت عزم همگانی را طلب می‌کند یاد آور شد: خیران و نیکوکاران به منظور تامین جهیزیه نوعروسان و هدیه ازدواج زوج‌های جوان می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را در به مراکز کمیته امداد تحویل دهند.

 

کد خبر 968456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha