الگو گرفتن از مکتب امام حسین(ع) رمز موفقیت و تعالی انقلاب اسلامی است

مختاری گفت: رمز موفقیت و تعالی انقلاب اسلامی، الگو گرفتن از مکتب و قیام سرخ امام حسین (ع) در روز عاشورا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سرگرد «اسفندیار مختاری» امروز (۱۶ شهریور ماه) در آئین بازگشایی دبیرستان دخترانه ام البنین (سلام الله علیها) شهر لنده با تسلیت ایام محرم و تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: در طول تاریخ همیشه دشمنان به دنبال توطئه و نفاق بوده اند و هر کجا که پست سر امام و پیشوای خویش بودیم، حتی با شهادت به سعادت رسیدیم.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده گفت: رمز موفقیت و تعالی انقلاب اسلامی الگو گرفتن از مکتب و قیام سرخ امام حسین(ع) در روز عاشورا است.

 

وی یادآور شد: بعد از  هزار و ۴۰۰ سال هنوز فلسفه وجودی قیام عاشورا، عزاداری های سید الشهدا(ع) و یارانش برای نسل جوان ما به عنوان یک فرهنگ مانا سینه به سینه محفوظ مانده است.

 

مختاری ادامه داد: در طول هشت سال دفاع مقدس بارها شاهد تکرار صحنه ظهر عاشورا در حماسه آفرینی، ایثار، رشادت و شجاعت رزمندگان استان و کشور در صحنه نبرد با دشمن بعثی بوده ایم.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده گفت: اکنون نیز در دفاع از حرم نیز سرهای مدافعین حرم ما را نیز بریده و بر نیزه می کنند که اعتقاد داریم تاریخ در حال تکرار شدن است.

 

وی به جمله از مقام معظم رهبری در مورد سردار دلها سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» اشاره و تاکیدکرد: به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری: «اخلاص کم نظیر سردار شهید قاسم سلیمانی رمز موفقیت و محبوبیت این سردار عاشورایی در بین مردم ایران و سراسر جهان بوده است».

 

مختاری با اشاره به اینکه همه ما در مکتب سیدالشهدا (علیه السلام) بزرگ شده ایم، یادآور شد: امروز رسالت ما به عنوان دانش آموز و معلم، عمل به سیره و روش سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» و ترویج مکتب این شهید بزرگوار است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده خطاب به دانش آموزان، گفت: امروز شما دانش آموزان باید با تاسی و الگوگیری از شهدای شاخص در زمینه علم اندوزی و موفقیت در راه علم می توانید در مسیر پیشرفت و اتکا به شعار «ما می توانیم» حرکت کنید.

کد خبر 968483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha