فراخوان مقاله همایش علامه امینی(ره) اعلام شد

همایش علامه امینی(ره) در موضوعاتی چون آرا و اندیشه های علامه امینی، ابتکارات و نوآوری های علمی علامه و روش شناسی الغدیر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، همایش علامه امینی(ره) با رویکرد نکوداشت صاحب الغدیر و ارتقای هویت دینی و مذهبی مردم در موضوعاتی چون  آرا و اندیشه های علامه امینی، ابتکارات و نوآوری های علمی علامه و روش شناسی الغدیر برگزار می شود.

 

دبیرخانه این همایش از استادان و پژوهشگران دعوت می‏‌کند تا در محورهای سیره علمی علامه امینی، آرا و اندیشه های علامه امینی، ابتکارات و نوآوری های علمی علامه امینی و روش‌شناسی الغدیر،  آثار ادبی و هنری خود را در رشته های شعر _ قصه و نثر ادبی، خوشنویسی، نقاشی، انیمیشن، طراحی، لوگو، عکاسی، پوستر، گرافیک، مستندسازی به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس دبیرخانه، استان آذربایجان شرقی، شهرستان سراب، خیابان شهید بهشتی، جنب پارک لاله، اداره تبلیغات اسلامی مراجعه و یا با تلفن ۴۳۲۲۲۷۲۲ -۰۴۱ و یا ۴۳۲۲۸۵۴۲-۰۴۱ تماس بگیرند.

مهلت ارسال آثار  ۵ مهر 1399 اعلام شده است و پژوهشگران می توانند آثار خود را به آدرس اینترنتی Amini_hamayesh@gmail.com ارسال نمایند.

 

این همایش با همکاری اداره تبلیغات، دفتر امام جمعه شهرستان سراب - شربیان، مدرسه علمیه المهدی(عج) و مدرسه علمیه فاطمیه سراب برگزار می ‏شود.

 

حجت الاسلام محمد صلاح زاده دبیر همایش علامه امینی(ره) گفت: مقالات باید در نرم افزار word 2007 یا 2013 تنظیم شود، همچنین مقاله باید به زبان فارسی و بر اساس دستور زبان و شیوه نگارش این زبان باشد و تعداد صفحات مقاله نیز از 15 صفحه A4 بیشتر نشود.

دبیر همایش علمی مرحوم علامه امینی(ره) در پایان با بیان اینکه مقالات ارسال شده به همایش علمی مرحوم علامه امینی(ره) در دو مرحله ارزیابی می شود، یادآور شد: این مقالات نخست در شهرستان و در مرحله دوم در کمیته علمی که در قم متشکل از 5 نفر از اساتید و صاحبنظران است، ارزیابی خواهند شد و از مقالات برتر در روز همایش تجلیل به عمل می آید.

 

 

کد خبر 968500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha