۵۳۸ پک تحصیلی در قالب طرح مهر تحصیلی  در خوی

ابراهیم‌پور گفت: ۵۳۸ پک تحصیلی از محل نیات موقوفات شهرستان خوی در بین دانش آموزان نیازمند شهرستان خوی توزیع شد.

«جبرئیل ابراهیم پور»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت : ۵۳۸ پک مهر تحصیلی از محل نیات موقوفات زرین تاج بیات ماکو ، چمن ربط ، اشرفی حسینی ، ساری اجاق و حمام شهانق در بین دانش آموزان نیازمند مراکز تحت پوشش کمیته امداد ، موسسات خیریه ، انجمن حمایت از زندانیان و ...شهرستان خوی توزیع شد.

رئیس اداره اوقاف شهرستان خوی با تأکید بر ایجاد وقف‌های جدید با نیات مرتبط با کمک به دانش آموزان و دانشجویان، خاطرنشان کرد: طرح «مهر تحصیلی» هر ساله با هدف محرومیت‌زدایی از دانش‌آموزان بی‌بضاعت از محل اجرای نیت واقفین خیراندیش چمن ربط، زرین تاج بیات ماکو، اشرفی حسینی، ساری اجاق و حسن حسن زاده اجرا می شود.

ابراهیم پور با بیان اینکه می توان از ظرفیت وقف مشارکتی برای تحقق و تأمین نیازهای مؤسسات خیریه اقدام و گام‌های بلندی برداشت، گفت: در صورت تحقق این مهم، می‌توان باهم افزایی و تعامل با همدیگر در راستای رفع مشکلات و دغدغه‌ها و تامین خواسته‌های خیریه‌ها گام برداشت.

این مسئول تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید و با اشاره به وضعیت پیش آمده از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی برخی از کسب و کارها و بطبع آن متضرر شدن اقشار کم درآمد این طرح با مصمم تر از هر سال توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اجرا خواهد شد.

کد خبر 968503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha