مرحله استانی نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در خراسان شمالی برگزار می شود

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی، از برگزاری مرحله استانی نوزدهمین مسابقات ملی مهارت در روز دوشنبه ( ۱۷ شهریور ماه) سال جاري خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «فرج الله راد» امروز یک شنبه با اشاره به برگزاری مسابقات ملی مهارت در 34 رشته مهارتی در استان اعلام کرد: ثبت نام این مسابقات با در نظر گرفتن شرایط شیوع ویروس کرونا، به صورت آنلاین از طریق لینک portaltvto.com/olampiad/signup/step1 انجام و مرحله شهرستانی مسابقات به صورت مصاحبه در استان برگزار شد.

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی بیان کرد: 92 نفر از جوانان ماهر استان جهت شرکت در  مرحله شهرستانی نوزدهمین مسابقات ملي مهارت ثبت نام کردند و پس از برگزاری مرحله شهرستانی، 70 نفر به مرحله استانی راه یافتند.

 

وی افزود: مرحله استانی مسابقات بر اساس پروژه های عملی با حضور 70 نفر در 19 رشته مهارتی به صورت انفرادی و تیمی ساعت هشت صبح روز دوشنبه (17 شهریور ماه) برگزار و برگزیدگان مسابقات به مرحله کشوری اعزام خواهند شد.

 

راد، هدف از برگزاری مسابقات ملی مهارت را شناسایی نخبگان مهارتی در سطح استان و کشور دانست و افزود: جوانان ماهر شامل کارآموزان و آموزش دیدگان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای، هنرجویان آموزش و پرورش در رشته‌های کار و دانش، فنی و حرفه‌ای و نظری، دانشجویان آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای و آموزش عالی و همچنین کارگران واحدهای صنعتی و صنفی می‌توانند با رعایت شرایط سنی ذکر شده در این دوره از مسابقات ملی مهارت شرکت کنند.

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی عنوان کرد: رشته‌های تراش CNC، فرز CNC، طراحی مهندسی مکانیک، جوشکاری، کاشیکاری دیوار و کف، صافکاری خودرو، لوله کشی و گرمایشی، الکترونیک، طراحی وب، تأسیسات الکتریکی، کنترل صنعتی، آجرچینی، کابینت سازی (چوبی)، جواهرسازی، خیاطی (فناوری مد)، آشپزی، قنادی (شیرینی پزی)، گل آرایی، فناوری اتومبیل، نقاشی خودرو، اتصالات چوبی، تبرید و تهویه، فناوری طراحی گرافیک و فناوری اطلاعات در دوشاخه مدیریت سیستم‌های تحت شبکه و راهکارهای نرم افزاری برای تجارت، از جمله رشته‌های انفرادی این دوره از مسابقات است.

 

 

کد خبر 968541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha