استفاده از ظرفیت های دانشگاهی فارس برای تثبیت شهر «خلاق ادبی»

ناصری گفت: در شورای پنجم همچنین برای تثبیت شیراز به عنوان شهر «خلاق ادبی» نیز تاکید شده است و برای این کار دارای ظرفیت دانشگاهی مطلوبی هستیم که دانشگاه آزاد استان فارس نیز در شمار آنها قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی ناصری»، امروز (یکشنبه 16 شهریور) در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر شیراز با دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس گفت: همکاری شورای اسلامی شهر شیراز و دانشگاه آزاد اسلامی فارس منجر به رفع مشکلات مردم خواهد شد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز افزود: شیراز به عنوان یک شهر تاریخی و فرهنگی و وجود فلاسفه ای همچون «ملاصدرا» در جهان شناخته شده است و باید امروز نیز به سمت علمی تر شدن گام بردارد.

وی اضافه کرد: انعقاد این تفاهم نامه باعث می شود تا ظرفیت های علمی وارد مدیریت شهری شیراز شود که در تحقق مدیریت یکپارچه شهری نیز موثر واقع خواهد شد.

ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش برای تثبیت شیراز به عنوان شهر «دوستدار سالمند» بیان کرد: مقدمات این کار از سال گذشته توسط کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر شیراز به انجام رسیده است.

وی ادامه داد: در شورای پنجم همچنین برای تثبیت شیراز به عنوان شهر «خلاق ادبی» نیز تاکید شده است و برای این کار دارای ظرفیت دانشگاهی مطلوبی هستیم که دانشگاه آزاد استان فارس نیز در شمار آنها قرار می گیرد.

ناصری تصریح کرد: حضور اساتید علمی در کنار مدیریت شهری ر رفع کمبودهای احتمالی نقش موثری دارد و باید از این ظرفیت های علمی به شکل مطلوبی استفاده کنیم.

کد خبر 968637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha