عملکرد مطلوب فرهنگی شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز در شرایط تحریم

امیر رضایی گفت: در شرایطی که دشمن در شرایط تحریم، چشم کار فرهنگی و شادی ما را ندارد، شهرداری شیراز و شورای اسلامی شهر شیراز و ... کارهای خوبی انجام می دهند، قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، امیر «ابوالقاسم رضایی»، روز گذشته (یکشنبه 16 شهریور) در مراسم آغاز عملیات اجرایی فضای شهری باباکوهی گفت: قلب مسئولان شیراز برای عمل به مسئولیت خود در قبال شهروندان می تپد.

فرمانده ارشد آجا در فارس و کهگیلویه و بویر احمد افزود: این عملیات در منطقه با زیبایی اجرا خواهد شد و پیشنهاد آجا در این زمینه مورد استقبال و توجه شهرداری و شورای اسلامی شهر و شهردار منطقه سه قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران برای مردم هر کاری را درنگ انجام می دهد و نمونه آن در بحث تحرک خودروهای پارک مشروط است که تنها با اجازه معاونت عملیات نیروی زمینی می توان آنها را حرکت داد اما تنها در هنگام کمک به مردم نیاز به دستور ندارد.

امیر رضایی تصریح کرد: بزرگترین دستاورد ما تحقق شعار «ارتش فدای ملت است» و لباس و خون رگ ما در خدمت مردم و نشاط مردم است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در گزارش سالانه ارتش بر نشاط کارکنان ارتش نیز تاکید مداوم دارد و اینکه در شرایطی که دشمن در شرایط تحریم، چشم کار فرهنگی و شادی ما را ندارد، شهرداری شیراز و شورای اسلامی شهر شیراز و ... کارهای خوبی انجام می دهند، قابل تقدیر است.

امیر رضایی تاکید کرد: فرصت مسئولان مثل شب قدر کوتاه است و باید از آن برای خدمت به مردم بیشترین استفاده را داشته باشند.

«حیدر اسکندرپور» نیز در این مراسم گفت: در اجرای این پروژه شهرداری شیراز و ارتش با یکدیگر همکاری دارند و ارتش نیروی زمینی فارس نیز پیشنهاد داده تا باغ تخت شیراز به صورت قدیمی احیا شده و در اختیار گردشگران قرار بگیرد.

شهردار شیراز تاکید کرد: امیدواریم که در کوتاهترین زمان ممکن این طرح به مرحله اجرا برسد و شاهد افزایش نشاط در شهر شیراز و برای مردم شیراز باشیم.

کد خبر 968670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha