منطقه سه شهرداری چشم و چراغ شیراز است

موسوی گفت: منطقه سه شهرداری چشم و چراغ شیراز است و آرامگاه «سعدی» و «حافظ» به عنوان افتخار فارسی زبانان و جهان اسلام را در خود دارد و انجام اقدامات و به ثمر رسیدن طرح ها در مناطق مختلف شهر شیراز پاداشی برای مدیران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید عبدالرزاق موسوی»، روز گذشته (یکشنبه 16 شهریور) در مراسم آغاز عملیات اجرایی فضای شهری باباکوهی گفت: پروژه های شهری با کمیت و کیفیت بیشتر و کمتر به دست مدیرانی از گذشته تا به حال رقم خورده اند و باز هم رقم خواهند خورد اما توفیق خدمت و امانتداری مردم بسیار مهم است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: اگر مردم خوب شیراز به ما رای نمی دادند، افراد، شهردار و مدیران دیگری انتخاب می شدند و پروژه ها به هر شکل رقم می خورد اما امروز توفیق انجام این امور به ما تعلق گرفته است.

وی اضافه کرد: هر مدیری در سمت خود فرصت امتحان و آزمایش شدن دارد که باید آن را غنیمت بدارد و به پاس این توفیق به مردم، بیشتر خدمت کند و خستگی ناپذیری یک مدیر در تلاش شبانه روزی در واقع حداکثر استفاده برای خدمت به مردم است.

موسوی تصریح کرد: منطقه سه شهرداری چشم و چراغ شیراز است و آرامگاه «سعدی» و «حافظ» به عنوان افتخار فارسی زبانان و جهان اسلام را در خود دارد و انجام اقدامات و به ثمر رسیدن طرح ها در مناطق مختلف شهر شیراز پاداشی برای مدیران است که علاوه بر رضایت مردم، رضایت خداوند را نیز در پی دارد.

کد خبر 968673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha