زندگی نامه شهید  نوروزی توسط کانون فائزون دشتک روایت شد

گوشه‌ای از زندگی نامه شهید نوجوان «حسین نوروزی دشتکی» از شهدای هشت سال دفاع مقدس توسط کانون فرهنگی هنری فائزون شهر دشتک روایت شد.

«فاطمه رئیسان فرد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: روایت زندگی نامه شهدای شهرستان اردل یکی از ویژه برنامه های کانون فرهنگی هنری فائزون است که به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس آغاز شده است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری فائزون مسجد حضرت سید الشهدا (ع) دشتک ادامه داد: حسين نوروزی متولد ۱۳۵۲ در خانواده مذهبی و كشاورز در روستای دشتک از توابع شهرستان اردل استان چهارمحال و بختیاری ديده به جهان گشود.

 

رئیسان فرد: شهید نوجوان «حسین نوروزی دشتکی» تحصيلات ابتدائی خود را در دشتک به پايان رسانيده و دوره راهنمایی را در یکی از مدارس شهر دشتک مشغول بوده است.

 

وی بابیان اینکه شهید نوروزی هميشه در راه انقلاب بسيار فعال بوده و در ايام الله شركت فعال داشت گفت: این شهید نوجوان به ورزش علاقه زيادی داشت و جزء تيم فوتبال دشتک بود.

 

رئیسان فرد افزود: تمایل شهید نوروزی برای رفتن به جبهه از كلاس دوم راهنمايی آغاز شد تا جایی که چند بار برای رفتن به جبهه تلاش کرد اما به کاروان نرسید.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری فائزون مسجد حضرت سید الشهدا (ع) دشتک ادامه داد: شهید نوجوان «حسین نوروزی دشتکی» سرانجام اول سال تحصيلی ۶۷ - ۶۶ به فكر جبهه افتاد و چند روز بعد با مشورت و رضايت پدر عازم جبهه جنوب كشور شد كه در همان جبهه به درجه شهادت نائل گرديد و به سوی معبودش شتافت.

 

کد خبر 968710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha