رفتار مردم در عزاداری ها ستودنی است

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی توسط عزاداران در مراسم دهه اول محرم گفت: این رفتار مردم ستودنی است و قابل قدردانی است.

حجت الاسلام حسن نوروزی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به رفتار مردم و عزاداران در عزاداری های سید و سالار شهیدان گفت: بنده هر شب به 3 تا 4 هیئت در حوزه انتخابیه می رفتم و سخنرانی داشتم. تمامی مراسم ها در فضای باز و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام می شد، عزاداران در بدو ورود با تب سنج کنترل می شدند و حضورشان با ماسک در مراسم الزامی بود. با حضور در مراسم نیز فاصله اجتماعی را رعایت می کردند.

 

 

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رفتار مردم در عزاداری های امسال ستودنی و قابل قدردانی است. اینکه مردم خود را مقید به رعایت پروتکل ها برای حفظ سلامت خود و هموطنان شان می دانستند، نشان از فهیم بودن و درک بالای آنها داشت.

 

وی بیان کرد: طبق گفته مسئولان بیشترین رعایت پروتکل های بهداشتی در برنامه های دینی و عزاداری ها بوده است البته از مردم متدین و مذهبی ایران اسلامی نیز انتظار می رفت که به درستی این مسئله را رعایت کنند. به هر حال در دین ما بر بحث نظافت و همچنین حفظ سلامت همنوعان بسیار تاکید شده است./

کد خبر 968868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha