سند ۲۰۳۰ باعث ترویج فساد و مسائل غیراخلاقی در جامعه می شود

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه سند ۲۰۳۰ باعث ترویج فساد و مسائل غیراخلاقی در جامعه می شود، گفت: بیگانگان سیاست های ضد اسلامی خود را در قالب سند ۲۰۳۰ تنظیم کرده اند و می خواهند از طریق نظام تعلیم و تربیت در کشور ما اجرایی کنند.

حجت الاسلام «محمدرضا محمدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: سند 2030 یک سند بیگانه است که در کشورهای استکباری با اعمال قدرت به ثبت رسیده و بر اساس مسائل بی بند و باری و فرهنگ غربی تدوین شده است.

 

امام جمعه طبس با توجه به اینکه دین اسلام با اصالت ها و فطریات انسان هماهنگ است، افزود: در دین مبین اسلام به مسائل آموزشی و پرورشی بسیار توجه شده و چیزی کم نگذاشته است و ما نیازی به سندی همچون 2030 نداریم چرا که اسلام دین غنی و کاملی است.

 

وی در ادامه تاکید کرد: بیگانگان سیاست های خود را در قالب سند 2030 تنظیم کرده اند و می خواهند از طریق نظام تعلیم و تربیت در کشور ما اجرایی کنند لذا باید مسئولان نظام آموزشی ما آگاه باشند و از اجرای این سند جلوگیری کنند.

 

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری سند 2030 را یک راه نفوذ دشمن به کشور می دانند، ادامه داد: دشمن نتوانسته است با استفاده از قدرت خود کشور ایران را زمین گیر کند و با اجرای سند 2030 در نظام آموزشی می خواهد نیرو برای خود در کشور تربیت کند و این سند هیچ سنخیتی با نظام اسلامی ما ندارد.

 

امام جمعه طبس با تاکید بر اینکه در سند 2030 مفاسد و مسائل غیراخلاقی نهادینه شده است، افزود: کسانی از روی جهل و یا دشمنی به دنبال اجرای این سند در کشور هستند و ای کاش این افراد نیز از خواب غفلت بیدار شوند و اجازه به اجرای این سند ننگین در کشور را ندهند.

 

وی در پایان اظهار داشت: خانواده های مومن و متدین می توانند نسبت به آگاه سازی مسئولان مدارس اقداماتی داشته باشند و مانع از اجرای این سند در مدارس شوند چرا که سند 2030 باعث از بین رفتن فرهنگ اسلامی ما خواهد شد.

کد خبر 968909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha