ظرفیت کانون های مساجد فراتر از وضعیت فعلی است/ مسئولان پای صحبت های جوانان مسجدی بنشینند

نظام کو با اشاره به ظرفیت های موجود در کانون های مساجد گفت: مسئولان پای صحبت های جوانان مسجدی بنشینند.

سعید نظام کو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا موجب شد تا برخی محدودیت ها برای انجام فعالیت های فرهنگی در کانون هاس مساجد به وجود بیاید.
مدیرکانون فرهنگی هنری ثقلین اسلام آباد غرب با اشاره به اینکه در حال حاضر علاوه بر برگزاری نمازهای یومیه عزاداری ماه محرم نیز در کانون فرهنگی هنری ثقلین اسلام آباد غرب برگزار می شود،  افزود: آیین های عزاداری ماه محرم براساس رعایت دستورالعمل های بهداشتی و با حضور مردم ولایت مدار برگزار شد.
وی بیان داشت: کانون فرهنگی هنری ثقلین در لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و در راستای اجرای طرح کمک مومنانه بسته‌های غذایی تهیه و میان خانواده های نیازمند محله توزیع شد.
نظام کو گفت: کلاس های آموزش قرآن و برنامه های اخلاقی، اعتقادی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود.
وی عنوان کرد: ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد فراتر از وضعیت موجود است و از این باید به این مهم توجه داشت چرا که کانون‌های فرهنگی هنری می توانند بسیار بیش از این فعالیت داشته باشند.
نظام کو با تاکید بر لزوم داشتن مربیان تخصصی در زمینه های مختلف گفت: با توجه به تهاجم فرهنگی موجود مسئولان باید حمایت بیشتری از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به عمل آورند و پای درد دل جوانان بنشیند.
وی عنوان کرد: کانون فرهنگی هنری ثقلین ۱۰۰ نفر عضو دارد و طی چهار سال اخیر فعال بوده است.

کد خبر 968934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha