لزوم فعال کردن واحدهای تولیدی راکد/ دستگاه‌ها با بروکراسی اداری اتلاف وقت نکنند

سیدمحمدی با بیان اینکه اولویت کا باید فعال کردن واحدهای تولیدی راکد شهرستان باشد گفت: از مجموعه مسئولان شهرستان انتظار می رود در این زمینه کمک کنند و دستگاه‌ها با بروکراسی اداری وقت تلف نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «سیدجلال سیدمحمدی» امروز(دوشنبه، 17شهریور) در جلسه شورای اداری که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: در ایام محرم شور، شعور و معرفت حسینی به خوبی در جوانان این شهرستان دیده می‌شد.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه مدیران در راستای رفع مشکلات مردم همت داشته باشند زیرا مردم ما شایسته بهترین خدمات هستند افزود: ادارات مردم را معطل جواب نکنند و در پاسخ‌دهی تعجیل داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه در برخی از دستگاه‌های اداری کارمندان به صورت جزیره‌ای عمل می‌کنند که نشانه ضعف مدیریت است گفت: مدیران اشرافیت کامل بر روی عملکرد کارمندان و زیردستان خود داشته باشند.

 

سیدمحمدی با بیان اینکه مسئولان باید با قوت و دقت بیشتری در راستای تحقق برنامه‌ها و اهداف دولت و نظام حرکت کنند تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی اگر مشکلی نسبت به یکدیگر دارند با تعامل حل کنند و به دستگاه قضایی مراجعه نکنند.

 

فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان موجبات نارضایتی مردم را فراهم نکنند خاطرنشان کرد: تفاهم و همکاری بین دستگاه‌ها سبب رضایتمندی عموم مردم می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه مسئولان امر نسبت به عرضه نان نظارت بیشتری داشته باشند زیرا در برخی از مناطق کیفیت نان خوب نیست اظهار کرد: وقتی به نانوایی‌ها سهمیه آرد داده می‌شود نباید خودسرانه نانوایی را تعطیل کنند که در این صورت سهمیه آرد آنها کم می‌شود و به سهمیه نانوایی‌هایی که به صورت منظم در حال پخت هستند افزوده می‌شود.

 

سیدمحمدی با اشاره به بازگشایی مدارس افزود: تمامی تلاش ما این است که امنیت و سلامت دانش‌آموزان در مدارس حفظ شود.

 

فرماندارصومعه‌سرا با بیان اینکه اجباری برای حضور دانش‌آموزان در مدارس نیست گفت: آموزش از طریق شبکه اینترنتی شاد، آموزش در شبکه‌های مختلف تلویزیون و آموزش دروس مختلف و حضور معلمان و مدیران در مدرسه، آموزش را برای دانش‌آموزان آسان کرده است.

 

وی در ادامه تصریح کرد: عملکرد دستگاه‌ها در سال جاری بر اساس محورهای 30 گانه اعلام شده از سوی وزارت کشور است و رویکرد هم به دلیل فرمایش مقام معظم رهبری در راستای اهداف سال که جهش تولید نامگذاری شده بر این محور پیش می‌رود.

 

سیدمحمدی با بیان اینکه فعال کردن واحدهای راکد در اولویت است خاطرنشان کرد: باید امسال بخش اعظمی از واحدهای تولیدی راکد را فعال کنیم و محدودیت‌های سر راه واحدها برطرف شود و مسئولان بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی باید با این رویکرد حرکت کنند تا بستر را برای پویایی اقتصاد و تولید شهرستان فراهم کنیم.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه در سال جدید حدود هشت واحد راکد در شهرستان فعال شده است اظهار کرد: پایش مستمری از واحدهای تولیدی داریم تا با دستگاه‌های متولی مشکلات واحدها را برطرف کنیم.

 

وی با بیان اینکه با تعطیلی این واحدها افرادی بیکار شدند افزود: هر واحدی احیا شود در واقع به چند خانواده امید بخشیده و سبب اشتغالزایی جوانان شهرستان شده است.

 

سیدمحمدی با بیان اینکه از مجموعه مسئولان شهرستان انتظار می رود در این زمینه کمک کنند و دستگاه‌ها با بروکراسی اداری وقت تلف نکنند گفت: در خصوص واحدهای تولیدی و فعال کردنشان کوچکترین کم‌کاری را نخواهم پذیرفت و باید در اسرع وقت رفع مشکل‌ها توسط مسئولان انجام گیرد.

 

فرماندار صومعه‌سرا تصریح کرد: با وجود اینکه در سال‌های دور این شهرستان در تولید چای حرفی برای گفتن داشت اما اکنون فقط یک کارخانه تولید چای در این شهرستان فعالیت می‌کند.

 

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه خودمان شعار حمایت از تولید را می‌دهیم اما به آن عمل نمی‌کنیم و از تولیدات کارخانه‌های شهرستان استفاده نمی‌کنیم که می‌طلبد مسئولان از کارخانه چای و آب این شهرستان حمایت‌های لازم را داشته باشند.

 

 

کد خبر 968951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha