خدمت به مردم افتخار بسیجیان است

قنبری با بیان اینکه خدمت به مردم افتخار بسیجیان است،گفت: بسیجیان هر کجا که مردم دچار مشکل باشند با کمال افتخار ورود و در همه عرصه ‌ها خدمات ‌رسانی می‌ کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«بهزاد قنبری» امروز(دوشنبه، ۱۷ شهریور) در جلسه چهره به چهره با شورای فرماندهی پایگاه بسیج شهید مورخی مسجد امام سجاد(ع) این شهرستان که در محل پایگاه برگزار شد بر همکاری و ارتباط ارکان مسجد با یکدیگر تاکید کرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه باید دغدغه مردم داشته و برای حل مشکلات آنان برنامه ریزی کنیم، افزود: مجموعه های فعال بدنه مسجد در یک راستا حرکت کرده و برای آینده ریل گذاری کنند.

 

وی یکی از اهداف تشکیل پایگاه های مقاومت بسیج را خدمت به مردم دانست و خاطرنشان کرد: همه کارهای ما در محوریت مساجد انجام و مشکلات مردم نیز در مساجد حل شود.

 

قنبری با اشاره به اینکه خدمت به مردم افتخار بسیجیان است،گفت: بسیجیان هر کجا که مردم دچار مشکل باشند با کمال افتخار ورود و در همه عرصه ‌ها خدمات ‌رسانی می‌ کنند.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا اظهارکرد: تفکر بسيجی است که ايده آل ها را می سازد و به لطف خداوند متعال اين تفکر در جامعه ما شکل گرفته و هرچه داريم و خواهيم داشت در سايه تفکر بسيجی است.

 

*توزیع ۱۸۰ بسته نوشت افزار رایگان بین دانش آموزان نیازمند

«سالار هرمزپور» نیز در این جلسه به گوشه ای از عملکرد پایگاه بسیج شهید مورخی در یکسال گذشته پرداخت و افزود: بسیجیان پایگاه شهید مورخی همانند گذشته در راستای وظایفی که محول شده است، گام بر می دارند و در خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

 

فرمانده پایگاه بسیج شهید مورخی بندر آستارا به توزیع ۱۸۰ بسته نوشت ‌افزار رایگان از سوی بسیجیان این پایگاه در آستانه سال تحصیلی جدید بین دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان اشاره کرد و گفت: ارزش هر بسته نوشت افزار یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و شامل مداد، دفتر، خودکار، مدادرنگی و دفترچه یادداشت بود که بین دانش آموزان توزیع شد.

 

وی با بیان اینکه همچنین ۶۰ بسته غذایی شامل برنج، حبوبات، روغن و ماکارونی هر کدام به ارزش ۲ میلیون ریال و ۳۰ بسته بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی بین خانوارهای نیازمند توزیع شد، تصریح کرد: این بسته ها با مشارکت خیران تهیه شده بود.

 

هرمزپور از تشکیل صندوق قرض الحسنه در پایگاه بسیج شهید مورخی خبر داد و گفت: صندوق قرض الحسنه با مشارکت هیات امنای مسجد امام سجاد (ع) تشکیل شده است و به خانوارهای نیازمند، ۳۰ میلیون ریال وام با سود ۲ درصد اعطا می شود.

کد خبر 969064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha