اجرای برنامه سوگواری شعر اربعین در اسلام آباد غرب

تمری، از برگزاری ویژه برنامه سوگواری شعر اربعین به مناسبت ایام اربعین حسینی در اسلام آباد غرب به صورت مجازی خبر داد .

خسرو تمری مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه اظهار کرد: به مناسبت نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی و با توجه به دستورالعمل های ستاد ملی کرونا برنامه سوگواری شعر اربعین به صورت زنده در اینستاگرام و سایت اداره ارشاد اسلامی منتشر خواهد شد .

 

وی با اشاره به برنامه های قابل اجرا در این ایام افزود: در این ویژه برنامه قصد داریم از شاعران مطرح استان دعوت و برنامه ای ویژه به مناسبت اربعین اجرا کنیم .

 

تمری ضمن اشاره به برپایی کارگاه خوشنویسی در ماه محرم تصریح کرد: تعدادی از آثار استاد مرادی نیا با عنوان ما ملت امام حسین هستیم به صورت نمایشگاه مجازی منتشر شد .

 

وی به دیگر فعالیت های مجازی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آباد اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقه با عنوان ((درخانه بمانیم ،کتاب بخوانیم)) ، برگزاری مسابقه نقاشی با رعایت پروتکل های بهداشتی ، برگزاری نمایشگاه های مجازی خوشنویسی و عکس مرصاد که برای اولین بار در شهرستان  از مهمترین برنامه های  این اداره کل در فضای مجازی است .

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در نمایشگاه مجازی عکس مرصاد عکس های از عملیات مرصاد که توسط احمدی ثبت شده بود را منعکس کردیم و همزمان نمایشگاه مجازی آثار هنرمندان مشهور شهرستان شامل آثار استاد بهرامی ، صادقی، مرادی و نجف زاده در معرض دید عموم قرار گرفت.

 

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب استفاده از ظرفیت های فضای مجازی و هنرمندان شهرستان را از عملکرد این اداره دانست و بیان کرد: با کمک هنرمندان شهرستان و استفاده از ظرفیت آنان در جهت فرهنگ سازی عمومی برای رعایت پروتکل های بهداشتی از طریق تولید کلیپ های آموزشی و انتشار آن در فضای مجازی سعی شد با حداقل امکانات و اعتبارات بازدهی مطلوب را داشته باشیم.

کد خبر 969085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha