مسابقه کتابخوانی «حماسه سازان عاشورا» در بیرجند برگزار می شود

فروتنی با بیان اینکه مسابقه کتابخوانی «حماسه سازان عاشورا» در بیرجند برگزار می شود، گفت: علاقمندان برای دریافت سوالات و دانلود رایگان کتاب در فضای مجازی به آدرس سایت اینترنتی https://keramat.amfm.ir مراجعه کنند.

«محمدحسین فروتنی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار کرد: مسابقه بزرگ حماسه سازان عاشورا به همت آستان مقدسه حضرت فاطمه معصومه (س) در استان خراسان جنوبی با همکاری کانون کتاب و کتابخانی آستان قدس رضوی و کانون فرهنگی، هنری بیت العباس(ع) بیرجند برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بیت العباس(علیه السلام) بیرجند در ادامه بیان داشت: این مسابقه برای تمام اعضای خانواده ایرانی و در سه بخش کودک، نوجوان و عمومی با هدف آشنایی بیشتر با فرهنگ مطالعه و آشنایی با شخصیت امام حسین(علیه السلام) و هدف قیام آن بزرگوار  برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه علاقمندان برای دریافت سوالات و دانلود رایگان کتاب در فضای مجازی به آدرس سایت اینترنتی https://keramat.amfm.ir مراجعه کنند، افزود: زمان شرکت در مسابقه و ثبت نام از مورخه 6 شهریور تا 9 مهر ماه 99 در سایت https://keramat.amfm.ir  امکان پذیر است.

 

فروتنی در ادامه گفت: علاقمندان می توانند در قسمت نحوه آشنایی با مسابقه نام کانون فرهنگی،هنری بیت العباس(علیه السلام) بیرجند را درج کنند تا علاوه بر جوایز آستان مقدسه حضرت فاطمه معصومه (س) در قرعه کشی استانی این دوره از مسابقات نیز شرکت نمایند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بیت العباس(علیه السلام) بیرجند در پایان اظهار داشت: جوایز این دوره از مسابقه شامل 72 انگشتر عقیق با سنگ متبرک حرم مطهر امام حسین(علیه السلام) و 72 عدد کارت هدیه یکصد هزار تومانی و 72 عدد پک فرهنگی از طرف آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) است که به برگزیدگان این مسابقه اهدا می شود.

کد خبر 969129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha