گرفتن روحیه عمل گرایی از انسان، اولین خاکریز شیطان است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بجنورد گفت: اولین خاکریز شیطان، گرفتن روحیه عمل گرایی از انسان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «حجت الاسلام والمسلمین محسن اکبرزاده» امروز (18 شهریور) در جلسه شورای فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج بجنورد، ضمن تسلیت ایام سوگواری ماه محرم و آرزوی قبولی عزاداری ها گفت: جامعه برای اسلامی شدن نیازمند مسلمانانی است که میدان عمل را خالی نکرده و وظیفه مسلمانی خود را به خوبی انجام دهند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بجنورد به مطالبه و سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اشاره کرد و افزود: همه ما اعتقادات بسیار کامل و خوبی داریم و بر زبان نیز آنها را به آسانی جاری میکنیم، امّا متأسفانه در میدان عمل به این خوبیها حاضر نمیشویم.

 

وی بیان کرد: هر لغزش، ضعف، تزلزل و هر گناهی، نشانه کاستیهای ما در عمل گرایی بوده و ناشی از خالی کردن میدان عمل است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بجنورد اضافه کرد: اولین خاکریز شیطان این است که عمل گرایی را از انسان بگیرد و انسان را به فردی منفعل و بی ثمر تبدیل کند.

 

حجت الاسلام اکبرزاده افزود: عاقبت به خیری و رسیدن به قله های کمال، سعادت و خوشبختی تنها با دعا و مناجات اتفاق نمی افتد، بلکه باید همراه با تلاش و کوشش باشد و این اعمال نیز با نیت خالص و برای رضای خداوند باشد.

 

 

 

 

مهدی الهی راد، فرمانده سپاه شهرستان بجنورد نیز در ادامه این جلسه به حضور مردم در برگزاری مراسم عزاداری در دهه اول ماه محرم اشاره کرد و گفت: مردم متدین و ولایتمدار شهرستان بجنورد بار دیگر افتخار آفرینی کرده و با برگزاری مراسم عزاداری در دهه اول محرم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی چراغ عزای امام حسین (ع) را پر حرارت روشن نگه داشتند و جای تشکر و قدردانی دارد.

 

وی در ادامه از همه مردم و خیرینی که در رزمایش مواسات در دهه اول ماه محرم مشارکت داشتند، تقدیر کرد و افزود: رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه تا کنون با استقبال خوبی از طرف مردم و خیرین روبرو بوده است.

 

الهی راد خاطرنشان کرد: مرحله سوم رزمایش مواسات تا دهه آخر ماه صفر ادامه خواهد داشت و این اقدامات و کمک های مومنانه در طول سال به صورت مستمر ادامه دارد.

 

 

 

کد خبر 969176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha