۸۰ بسته معیشتی به همت فعالان کانون فرهنگی هنری هدی  توزیع شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری هدی گفت: ۸۰ بسته معیشتی به همت خیرین و فعالان این کانون تهیه و در اختیار نیازمندان و مستمندان شهر سرعین قرار گرفت.

«رسول بذری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 80 بسته معیشتی به همت خیرین و فعالان این کانون تهیه و در اختیار نیازمندان و مستمندان شهر سرعین قرار گرفت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری هدی تصریح کرد: این بسته غذایی برنج، گوشت، حبوبات، روغن مایع، نمک و سایر اقلام مورد نیاز یک ماهه برای خانواده سه نفر پیش بینی شده بود.

 

وی یادآور شد: تاکنون با همدلی و همیاری خیرین توانسته ایم بسته های حمایتی غذایی و بهداشتی را در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان قرار دهیم و از نیکوکاران و خیرین درخواست می کنیم تا با حمایت از این حرکت فرهنگی یاریگر مستمندان باشند.

 

بذری اذعان داشت: این طرح در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص کمک به خانواده های آسیب دیده از کرونا صورت می گیرد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری هدی افزود: جوانان انقلابی کانون های مساجد در چنین کارهای خداپسندانه همت جهادی دارند و امیدواریم بتوانیم سهم مهمی در کمک به خانواده های نیازمندان در این روزهای سخت بیماری باشیم.

 

بذری عنوان کرد: در روزهای سخت در کنار مردم هستیم و این کمک های تا پایان شیوع بیماری کرونا ادامه خواهد داشت.

کد خبر 969195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha