نقش بیمارستان در دست احداث جهرم در ارائه خدمات ویژه درمانی به مردم

نمکی با اشاره به افتتاح بیمارستان ۳۱۳ تخت خوابی شهرستان جهرم در آینده نزدیک، گفت: این بیمارستان نقش مهمی در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم شهرستان جهرم دارد که امیدوارم در سال جاری به افتتاح برسد‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «سعید نمکی»، امروز (سه شنبه ۱۸ شهریور) در آیین افتتاح بخش جدید اورژانس بیمارستان خفر که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت:  تشکر ویژه داریم از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی جهرم و نماینده مردم شریف این شهرستان که تمام تلاششان بر توسعه زیر ساخت های بهداشت و درمان برای شهرستان جهرم و خبر است.

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این آیین افتتاح از شهدای مدافعین سلامت که در جهت مقابله با بیماری کرونا جان خودشان را از دست داده اند یاد کرد و افزود: از مدافعین سلامت شهرستان جهرم سپاسگزاریم که با ایثار و فداکاری در حال خدمت به بیماران مبتلا به کرونا هستند.

 

وی همچنین با اشاره به افتتاح بیمارستان ۳۱۳ تخت خوابی شهرستان جهرم در آینده نزدیک، بیان کرد: این بیمارستان نقش مهمی در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم شهرستان جهرم دارد که امیدوارم در سال جاری به افتتاح برسد‌.

 

نمکی در پایان اظهار کرد: امید دارم با حل شدن مشکل بیماری کرونا در کشورمان بتوانم حضورا در آیین افتتاح این پروژه بزرگ درمانی شرکت داشته باشم.

کد خبر 969249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha