حضرت زینب (س) نماد ولایتمداری در برابر مصائب بی شمار بودند

حجت الاسلام داداش زاده گفت: بی گمان حضرت زینب کبری (س) را می توان به‌ عنوان عقیله عرب یاد کرد که نماد ولایتمداری در برابر مصائب بی شمار بودند.

«حجت‌الاسلام محمد داداش زاده»، در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ارومیه، با بیان اینکه بی گمان حضرت زینب کبری (س) را می توان به‌ عنوان عقیله عرب، شجاع ترین و با ایمان ترین بانوی اسلام یاد کرد، اظهار کرد: این بانوی بزرگوار اسلام شاهد آخرین دعاها و مناجات امام حسین (ع) در واپسین دقایق قبل از شهادتشان و مهمتر از همه سفیر و پیام رسان واقعه کربلا با نطق ها و سخنان آتشین خود بودند که کاخ ظلم و ستم یزید و یزیدیان را درهم کوبیدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی با بیان اینکه آن حضرت تربیت یافته بیت ولایت بودند، افزود: و در سایه همین تربیت بود که توانستند با حفظ شان و منزلت یک بانوی نمونه، به پیام رسانی واقعه عظیم کربلا بپردازند.

این مسئول وقوع انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و شجاعت ایشان در عصر حاضر را که منجر به درهم کوبیده شدن قدرت پوشالی شاه شد ادامه قیام امام حسین (ع) و افشاگری خواهر مکرم ایشان  عنوان کرد و گفت: امام راحل با تاسی از مولای شهیدشان امام حسین (ع) در مقابل رژیم قداره بند و ظالم پهلوی علم مبارزه برداشتند و بدون داشتن واهمه از قدرت سرکوب گرانه و پشتیبانی قدرتهای بزرگ از شاه معدوم، توانستند رژیم تا به دندان مسلح پهلوی را متلاشی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر پهنه کشورمان بگسترانند.

حجت‌الاسلام داداش زاده تصریح کرد:  برپایی نظام جمهوری اسلامی در میهن عزیزمان ایران به رهبری شجاعانه امام خمینی (ره) که در بیانیه گام دوم انقلاب نیز به آن پرداخته شده، صورت گرفت و آحاد مردم انقلابی کشورمان بدون سرمشق و تجربه، حرکت انقلابی خود را آغاز کردند و ترکیب جمهوریت و اسلامیت و ابزارهای تشکیل و پیشرفت آن جز با هدایت الهی و قلب نورانی و اندیشه بزرگ امام خمینی (ره) به دست نیامد و این نخستین درخشش انقلاب بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در پایان سخنان خود گوش فرا دادن به فرامین عالمانه رهبر فرزانه انقلاب و نصایح پدرانه ایشان را تنها راه نجات کشور از توطئه های خبیثانه دشمنان بخصوص امریکای جنایتکار دانست و ابراز امیدواری کرد بزودی پرچم انقلاب را به صاحب اصلی آن امام عصر و الزمان (عج) تحویل دهیم.

کد خبر 969320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha