مدیرستادکانون های مساجد استان کرمان در سه شنبه های تکریم با خانواده شهید ملانوری دیدار کرد

مدیرستادهماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان به اتفاق مسئولین شهرستان انار با مادر شهید طلبه رضا ملانوری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حجت الاسلام مصطفی گرجی به اتفاق فرماندار، رئيس اداره ارشاد و رئيس بنياد شهيد و امورايثارگران شهرستان انار، سه شنبه(18 شهریور) با مادر شهید طلبه رضا ملانوری دیدار و گفتگو کرد.

 

 

مدیرستادهماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان با بیان اینکه این خانه، هم خانه علم است و هم شهادت؛ اظهار داشت: ما مدیون شهدا و علما هستیم و ادای دین شهدا کار بسیار سختی است.

 

 

وی با اشاره به تمسک شهدا به سیدالشهداعلیه السلام در بذل جان؛ گفت: آسایش و آرامش و امنیت خویش را مدیون شهدا هستیم و دیدار با خانواده ایشان برای ادامه مسیر ما انرژی بخش است.

 

 

حجت الاسلام گرجی ادامه داد: سه شنبه های تکریم، جریان فاخری است که در کانون های مساجد روی داده و به واسطه اجرای این طرح برکت خوبی در استان اتفاق افتاده که امیدواریم به نگاه نورانی خانواده شهدا راه خود را پیدا کنیم.

 

وی به هدف خود از سفر به شهرستان انار هم اشاره و تصریح کرد: رویداد قرآنی مدهامتان امسال نیز به میزبانی شهرستان انار اما در بستر فضای مجازی برگزار می شود که دیدار با خانواده شهید ملانوری تجدیدمیثاقی با  شهدا و قرآن است.

 

 

 

شهید رضا ملانوری، در دوم فروردین سال ۱۳۴۸ به دنیا آمد؛ به عنوان بسیجی به جبهه اعزام و در ۱۳ اسفند سال ۶۵ در عملیات کربلای ۵ در شلمچه آسمانی شد؛ پیکر مطهرش در سال ۷۴ تفحص و پس از تشییع در گلزار شهدای امین شهر به خاک سپرده شد.
 
 

 
کد خبر 969351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha