گرامیداشت یاد شهدا، راهی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

مسئول امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا راهی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان جامعه اسلامی است.

احمد یعقوبی، مسئول فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک با بیان اهمیت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی گفت: نسل جوان ایران اسلامی باید بدانند که در دوران انقلاب و دفاع مقدس جوانان و نوجوانان ایرانی با از خود گذشتگی و ایثار خود دست دشمن را از این آب و خاک کوتاه کردند.


وی با اشاره به اینکه جامعه هدف اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی بیشتر جوانان هستند افزود: این اداره برنامه های مختلف فرهنگی و هنری را در کنار فعالیت های ورزشی برگزار می کند.

 

مسئول امور فرهنگی ادراه کل ورزش و جوانان استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری یادواره شهدای ورزشکار استان مرکزی خاطر نشان کرد: این یادواره با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه امسال دومین یادواره شهدای ورزشکار برگزار می شود، گفت: دومین یادواره 220 شهید ورزشکار این استان در دهه فجر پیروزی انقلاب در اراک برگزار می شود.

 

یعقوبی با بیان اینکه سخنران این یادواره وزیر ورزش و جوانان است، ادامه داد: آشنایی نسل جوان با ورزشکاران شهید موجب نهادینه شدن اخلاق جوانمردی و پر رنگ تر شدن ارزش های اسلامی در فضای ورزشی کشور می شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 96940

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha