اتحاد و همدلی مسئولان موجب رشد و اعتلای بندرآستارا می شود

حجت الاسلام حافظ نیا گفت: در شرایط حاضر اتحاد و همدلی خوبی را در آستارا شاهد هستیم و این همدلی، منشاء خدمات زیادی برای شهرستان بوده و خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،حجت الاسلام«کاظم حافظ نیا» امروز(سه شنبه، ۱۸ شهریور) در آیین تکریم و معارفه فرماندار آستارا که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهارکرد: بعد از ۲ ماه چشم انتظاری بالاخره تکلیف فرماندار آستارا مشخص شد.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان اینکه کاش تکلیف فرماندار این شهرستان زودتر مشخص می شد، افزود: امیدوارم فرمانداری که امروز معرفی می شود بتواند در راه خدمت به مردم نجیب، متدین، انقلابی و حسینی آستار موفق باشد.

 

وی تصریح کرد: آنچه از دستمان برمی آید در خدمت همه عزیزان و فرماندار جدید آستارا خواهیم بود تا خدمتگزاری به مردم به نحو احسن انجام شود.

 

حجت الاسلام حافظ نیا از ویژگی های مثبت آستارا و مسئولین این شهرستان را اتحاد، همدلی و برادری دانست و خاطرنشان کرد: در شرایط حاضر نیز اتحاد و همدلی خوبی را در آستارا شاهد هستیم و این همدلی منشاء خدمات زیادی برای شهرستان بوده و خواهد بود.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان اینکه رضایت خدا در اتحاد، همدلی، یکدلی و در کنار یکدیگر بودن است،گفت: تفرقه و اختلاف را خداوند متعال دوست ندارد و عامل عقب ماندگی است.

 

وی ادامه داد: ان شاء الله بتوانیم با اتحاد و همدلی برای خدمت به شهرستان آستارا و مردمان این منطقه گام برداریم و شاهد توسعه بیش از پیش منطقه باشیم.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با اشاره به اینکه امروز بیست و یکمین فرماندار آستارا بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی معرفی می شود و هر ۲ سال یک فرماندار برای این شهرستان آمار خوبی نیست، افزود: عمر هر دولتی چهار سال است و این تعدد تغییر فرماندار نباید باشد و این یک نقطه ضعف است.

 

امام جمعه بندر آستارا تصریح کرد: امیدواریم شاهد این باشیم که ماندگاری فرمانداران در بندر آستارا بیشتر باشد تا آنها بتوانند برنامه های خود را در این شهرستان اجرا کنند.

 

وی داشتن اختلافات سیاسی و فکری در چارچوب نظام را عامل قوت و پیشرفت دانست و خاطرنشان کرد: همه ما مشترکاتی داریم و معتقد به ولی فقیه، آرمان های انقلاب و شهدا هستیم و باید در چارچوب نظام حرکت کرده و خط قرمزها را رعایت کنیم.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه هر کسی از خط قرمزها عبور کند شاهد موضع گیری ها و تریبون های ماست، گفت: هرکسی در چارچوب نظام به مردم خدمت کند در کنارش هستیم و ذره ای در کمک به عزیزان کوتاهی نمی کنیم.

 

گفتنی است، در پایان این آیین از زحمات رضا جمشیدی سرپرست فرمانداری آستارا قدردانی و عباس صابر به عنوان فرماندار جدید آستارا معرفی شد.

کد خبر 969407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha