تکریم خانواده شهید «صفی خانی» در یازدهمین هفته «سه شنبه‌های تکریم»

طرح ملی «سه شنبه های تکریم» این هفته با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در منزل والدین شهید «فردین صفی خانی» برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، طرح ملی «سه شنبه های تکریم» این هفته با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در منزل والدین شهید «فردین صفی خانی» برگزار شد.

 

طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» همزمان با دهه کرامت آغاز شده و همه فعالیت ها و اقدامات این رویداد ملی توسط مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری در سامانه بچه‌های مسجد به نشانی www.bachehayemasjed.ir بارگذاری می شود.

 

طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با حضور مسئولان ارشد استانی به صورت ویدیو کنفرانس و حضوری، در منزل خانواده های شهدا برگزار می شود و اجرای این طرح تا پایان سال جاری توسط کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه دارد.

 

تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران، چهره‌های ماندگار، نخبگان و نوجوانان ممتاز در عرصه‌های فرهنگی و هنری محله از جمله اهداف برگزاری طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» است.

 

تقویت سرمایه‌های اجتماعی، الگوسازی برای نمازگزاران و اهالی محله به‌ ویژه نوجوانان و جوانان با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی، شبکه‌سازی و جریان سازی در عرصه‌های فرهنگی و دینی و ارتقای فرهنگ عمومی محله، رونق‌بخشی به نماز جماعت و جذب نوجوانان جوانان و نخبگان به مساجد از دیگر اهداف برگزاری طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» است.

 

طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» در راستای بزرگداشت نام و یاد شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

خاطرنشان می شود: شهید گرانقدر «فردین صفی خانی» متولد شهرکرد است که در سن ۱۶ سالگی ندای «هل من ناصر ینصرنی» حسین زمانش را لبیک گفت و در عملیات کربلای پنج بر اثر اصابت ترکش خمپاره شهد شیرین شهادت را چشید.

 

کد خبر 969422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha