حضور دانش آموزان در مدارس اجباری نیست

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به حضور وزیر آموزش ‌وپرورش در جلسه امروز این کمیسیون گفت: طبق گفته وزیر حضور دانش آموزان در مدارس اجباری نیست.

احمدحسین فلاحی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به حضور وزیر آموزش وپرورش در جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: در جلسه امروز کمیسیون موضوع نحوه بازگشایی مدارس مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نمایندگان انتقاداتی را در این رابطه مطرح کردند.


سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای حاجی میرزایی در این جلسه توضیحاتی ارائه داد و تاکید کرد که زمان  آغاز سال تحصیلی بنا به دستور و تصمیم  ستاد مقابله با کرونا ۱۵شهریور تعیین شد که وزارت آموزش و پرورش بر همین مبنا  ۱۵ شهریور را به عنوان موعد بازگشایی مدراس اعلام کرد.

 

وی ادامه داد: حتی بحث ساعات حضور در کلاس های درس نیز با تصمیم ستاد مقابله با کرونا بوده است.


وی تصریح کرد: با توجه به دغدغه‌ و خانواده‌ها، وزیر اعلام کرد حضور دانش آموزان در کلاس‌های درس اختیاری است و این اختیار به خانواده‌ها داده شده است  که فرزندانشان در مدرسه حاضر شوند یا به صورت مجازی در کلاس حضور پیدا کنند، البته که وزارت آموزش و پرورش ملزم به ارائه خدمات حضوری و مجازی است./

کد خبر 969450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha