طرح «سه شنبه های تکریم» در اردبیل با ارتباط مجازی وزیر ارشاد برگزار شد

طرح «سه شنبه های تکریم» (۱۸ شهریورماه) اردبیل در منزل سردار شهید ناصر علی صوفی با حضور مجازی و ارتباط تصویری با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، طرح «سه شنبه های تکریم» (18 شهریورماه) اردبیل در منزل سردار شهید ناصر علیصوفی با حضور مجازی و ارتباط تصویری با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

 

در این دیدار خانواده شهید صوفی با «سید عباس صالحی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الاسلام «حبیب الله ارزانی» رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به گفتگو پرداخت.

 

در این دیدار معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل، مشاور استاندار اردبیل در امور ایثارگران، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان،  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (علیه السلام) استان و مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در منزل مادر این شهید والامقام حضور داشت.

 

طرح «سه شنبه های تکریم» به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و با هدف ارج نهادن به مقام شهدا و خانواده معظم ها به صورت هفتگی در سراسر کشور به همت کانون های مساجد برگزار می شود.

 

البته به دلیل شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه این ویژه برنامه به صورت محدود برگزار شد.

 

در پایان این برنامه معنوی از مقام مادر شهید «ناصر صوفی» تجلیل و تقدیر شد.

کد خبر 969457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha