دعای مادران شهدا بدرقه راه خدمتگزاران نظام است

ندایی گفت: دعای مادران شهیدان در جای جای میهن اسلامی بدرقه راه خدمتگزاران نظام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «بهروز ندایی» امروز (18 شهریورماه) در طرح «سه شنبه های تکریم» و ارتباط تصویری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با خانواده سردار شهید ناصر صوفی در اردبیل گفت: حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر تاریخی به استان اردبیل از محروم ترین نقاط استان بازدید کردند که نشان از درایت ایشان در خدمات رسانی فرهنگی به مناطق محروم است.

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل تصریح کرد: در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس عملیات کربلای 5 که شهید صوفی در این عملیات شهید شد در باغ موزه دفاع مقدس در حال مستند و بازسازی است و امیدواریم بتوانیم خدمات این سردار را در این روایت به خوبی بازنمایی کنیم.

 

وی ادامه داد: از ابتکار عمل کانون های مساجد و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در طرح «سه شنبه های تکریم» نیز سپاسگزاریم که انس و قرابت اصحاب فرهنگ و هنر را با خانواده معظم شهدا بیشتر کرده است.

 

ندایی اعلام داشت: دعای مادران شهید در جای جای میهن اسلامی بدرقه راه خدمتگزاران نظام است.

 

در ادامه این دیدار «سید ناصر اسحاقی» با اشاره به اینکه هر سه شنبه میهمان خانواده معظم شهدا هستیم، افزود: برنامه های فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با عناوین «چلچراغ» در حوزه های مختلف سینما، نمایش، هنر و تئاتر به این حماسه بزرگ تاریخی اختصاص دارد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل اظهار داشت: بزودی سینمای دفاع مقدس استان نیز در مجموعه باغ موزه دفاع مقدس استان راه اندازی و افتتاح خواهد شد که افتخار بزرگی برای آشنایی عموم مردم با تولیدات سینمایی دفاع مقدس استان است.

 

این مقام مسئول بیان کرد: شهید ناصر علی صوفی به سردار دل ها در مسجد محمدیه مشهور هستند و خدمات بسیار ارزنده ای در زمان دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس انجام دادند.

 

اسحاقی یادآور شد: پدر این شهید نیز زمانی که در قید حیات بودند سینمای خود پس از پیروزی انقلاب اسلامی به فرهنگسرا تبدیل کردند و پایگاهی برای ارائه خدمات بسیار ارزنده ای فرهنگی به مردم شهر اردبیل شد.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: شهدا سنگربانان اسلام و انقلاب بودند که عزت و ایثار را به همه آموختند.

کد خبر 969474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha