۱۳۰ دانشجو تحت پوشش کمیته امداد مشغول به تحصیل هستند

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شیروان گفت: در حال حاضر ۱۳۰ دانشجو از مقطع کاردانی تا دکتری تحت پوشش این نهاد بوده و از خدمات حمایتی برخوردار هستند.

 «مرتضی صفی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: اکثر هزینه تحصیل این تعداد دانشجو توسط این نهاد و بخشی توسط خیرین و غیره کمک می شود که امید است خیرین امسال هم کمک کنند.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شیروان بیان کرد: هزینه تحصیل هر ترم دانشجویان در مراکز دولتی از ۷.۵ تا ۱۵ میلیون ریال و در مراکز غیردولتی از ۱۰ تا ۳۰ میلیون ریال است که امسال به ۹ نفر از دانشجویان مقطع ارشد تحت حمایت این نهاد در شیروان به هر نفر مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال وام پرداخت شده است.

 

صفی پور عنوان کرد: همچنین ۹۹۰ نفر دانش آموز از خدمات حمایتی این نهاد برخوردارند که امسال به کمک خیرین، گروه های جهادی و کمیته امداد شهرستان، ۱۷۰ بسته لوازم التحریر شامل کیف، دفتر، خودکار هر کدام به ارزش یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال خریداری و بین آنان توزیع شد.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان خاطرنشان کرد: در صورت تامین اعتبار، کمک سرانه هر دانش آموز از مقطع ابتدایی تا متوسطه دوم سالانه سه تا هفت میلیون ریال است و روستاهای بیچرانلو، گلیان و اوغاز ر بخش سرحد و مرکزی از مناطق محروم این نهاد حمایتی هستند.

 

صفی پور تصریح کرد: اکنون ۱۵ هزار و ۷۴۰ نفر مشتمل بر هفت هزار و ۲۵۳ خانوار در شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام هستند.

 

کد خبر 969512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha