هشت شهر به عنوان شهر خلاق فرهنگ و هنر انتخاب شدند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان گفت: هشت شهر هرمزگان به عنوان شهر خلاق فرهنگ و هنر انتخاب شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، «رضا کمالی‌زرکانی» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده شهرهای بندرخمیر، بندرکنگ، سیریک، بندرعباس، پارسیان و بستک به عنوان شهر خلاق فرهنگ و هنر انتخاب و ثبت شدند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان عنوان کرد: از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بندر خمیر و بندرکنگ شهر خلاق موسیقی، سیریک شهر خلاق مد و لباس، بندرعباس شهر خلاق سینما و نمایش، پارسیان و بستک شهر خلاق تجسمی و بندر کنگ به عنوان شهر خلاق صنایع دستی انتخاب شدند.

 

وی در پایان گفت: شهرهای خلاق فرهنگ و هنر اهداف خاصی برای توسعه هر چه بیشتر فرهنگ خود وگسترده شدن حوزه تاثیرگذاری را دنبال می‌کنند. به همین منظور تفاهم‌نامه‌هایی را با شهرداری‌های این مناطق منعقد کردیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان با بیان اینکه هرمزگان بیشترین شهر خلاق فرهنگ و هنر را ثبت کرده است، بیان داشت: بر اساس مشورت‌های انجام شده با شهرداری‌ها و هنرمندان مناطق مختلف، تمام ظرفیت‌های فرهنگی و هنری هر منطقه با توجه به زیرساخت‌ها احصا شد. این ظرفیت‌ها به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شد و در نهایت شهرهای خلاق فرهنگ و هنر هرمزگان معرفی شدند.

 

کد خبر 969755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha